Home / need web / چگونه تولید محتوای موفقی برای سایت یا شبکه اجتماعی خود داشته باشیم؟

چگونه تولید محتوای موفقی برای سایت یا شبکه اجتماعی خود داشته باشیم؟

برای این که بتوانیم در تولید محتوای سایت یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و … موفق شویم باید طوری محتوا تولید کنیم تا بتوانیم مشتری یا مخاطب را به طرف وب سایت و شبکه اجتماعی خود جلب کنیم.

اگر می خواهید در تولید محتوا موفق شوید این چند نکته را که ما برای شما توضیح داده ایم را بخوانید.

تولید محتوای موفق

۴ روش جهت ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی موفق در زیر

در هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا، یکی از مهمترین جنبه های این برنامه، بازاریابی رسانه های اجتماعی است. هنگامی که محتوا ایجاد می شود، معمولا با امید به اشتراک گذاشتن در سراسر وب، نه تنها از طریق کمپین های بازاریابی داخلی، بلکه همچنین در شبکه های رسانه ای اجتماعی نیز تولید می شود.

این به همان اندازه ساده نیست که ممکن است به نظر برسد که محتوایی را که مردم میخواهند به اشتراک بگذارند ایجاد کنند. ساختن محتوای مناسب سخت است وقتی یک قطعه محتوا برای رسانه های اجتماعی بهینه سازی شده یا با اهداف خاص اجتماعی خاص در ذهن ایجاد نمی شود. با این حال، گام های بسیاری وجود دارد که می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که ایجاد می کنید واقعا شایسته است. این چهار روش برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی موفق را حتما در زیر بخوانید.

۱٫ هدف مشخصی داشته باشید

اگر قبل از هر نوع برنامه بازاریابی را توسعه داده باشید، می دانید که اهداف اهدایی برای موفقیت موفقیت آمیز است. با این حال، هنگامی که شما با اهداف بازاریابی محتوا در ارتباط هستید، آیا مطمئن هستید که آنچه که میخواهید به دست می آورید حتی ممکن است؟

البته همه ما می خواهیم مطالب ما را به صورت توییت، دوست داشتنی و صدها بار به اشتراک گذاشته، هزاران نفر از بازدیدکنندگان وب سایت را تولید کنیم، به طرز چشمگیری افزایش می یابد و علاوه بر جریان درآمد ما نیز افزوده می شود. با این حال، همه اینها با یکدیگر یک اهداف بلند برای مجموعه ای از تولید محتوا هستند، به جز یک قطعه واحد. به منظور ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی موفق، اهداف شما باید منطقی و قابل دستیابی باشند.

به جای تلاش برای دستیابی به تمام موارد فوق، اهداف صریح برای هر پروژه محتوا را تعیین کنید.

مثلا:

تعداد اعداد رسانه های اجتماعی در یک هفته را ذکر کنید
افزایش فیس بوک توسط x
تعداد اعداد افراد در یک ماه فرم تماس ما را پر کنید
تعداد اعداد افراد در هر هفته یک قطعه محتوای ما را دانلود کنید
X افزایش در ترافیک از شبکه های اجتماعی اجتماعی بیش از ۳ ماه

تا زمانی که x منطقی باشد (براساس داده های تجزیه و تحلیل)، این اهداف خاص تر به شما امکان می دهند تا اندازه ای دقیق از موفقیت بخش محتوای خود را اندازه گیری کنید.

پیشنهاد : افزایش فالوور اینستاگرام؛ ۱۳ راه بی نظیر زیاد کردن کاربران اینستاگرام

 

۲٫ بدانید که برای مخاطبان اهمیت دارد

مردم از شبکه های رسانه ای اجتماعی استفاده می کنند تا بیان کنند که چه کسی هستند، نام تجاری شخصی خود را بسازند و با دیگران ارتباط برقرار کنند. از این جهت، محتوای افراد در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، به ما نشون می دهد که چه چیزی برای آنها اهمیت دارد.

متأسفانه اکثر مردم در مورد محصولی که شما در حال فروش یا خدماتی که ارائه می دهید پرشور نیستند. با این حال، ممکن است در مورد نتایج محصولات / خدمات خود و یا در مورد اینکه چگونه محصول / خدمات شما تاثیر می گذارند یا به آنها کمک می کند، پرشور است.

اگر شما می توانید محتویاتی را ایجاد کنید که نشان دهنده آنچه که واقعا برای مخاطبان شما مهم است، موفق خواهید شد.

برای پیدا کردن این بینش، گوش دادن به اجتماع را به تنهایی و یا از طریق ابزارهای مختلف (رایگان ) در دسترس قرار دهید. نظارت بر کلمات کلیدی در توییتر، هشتگ ها در فیس بوک، گفتگوها در Google+ و بحث در LinkedIn.

واقعا به مخاطبان خود صحبت می کنید و کشف نوع محتوایی که آنها به اشتراک می گذارند، جایی که آنها به اشتراک می گذارند و اغلب آنها را به اشتراک می گذارد. با استفاده از این اطلاعات می توانید یک قطعه محتوا ایجاد کنید که صادقانه با مخاطبان شما صحبت می کند.

پیشنهاد : تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی

 

۳٫ محتوای مفید و ارزشمند ایجاد کنید

هنگامی که شما می دانید چه نوع از محتوا مخاطبان خود را لذت می برد و یا پرشور است، آن اطلاعات را دریافت و ایجاد چیزی مفید است. شانس این است که اگر یک نفر آن را مفید ببیند، دیگران نیز خواهند دید. شما می توانید این کار را با توسعه چیزی که تحصیلات، منافع و مخاطبان خود را سرگرم می کند انجام دهید.

برای مثال، مخاطبان آژانس کارکنان، مدیران اجرایی هستند که تصمیم گیری های استخدام می کنند. یکی از درد هایی که بسیاری از این متخصصان با آن مواجه هستند، استعداد بالایی است. یک شرکت کارکنان می تواند یک کتاب الکترونیکی در مورد نگهداری کارمندان ایجاد کند و آن را به عنوان یک قطعه آموزشی آموزشی به چشم انداز تبدیل کند.

این محتوا مفید است زیرا به مخاطبان در مورد چیزی مهم برای آنها می آموزد و می تواند بر کارکرد آنها تأثیر بگذارد. اگر محتوا مفید باشد، ممکن است با دیگران در شرکت، ارتباطات صنعتی و در شبکه های اجتماعی آنها به اشتراک بگذارد.

اگر چه محتوای آموزشی اغلب بسیار موفق است، گاهی اوقات مردم می خواهند محتوا را در مورد چیزهایی که به آنها علاقه مند هستند، مصرف کنند، اما لزوما نیازی به آنها برای آموزش جدیدی ندارند.

به عنوان مثال، یک شرکت در صنعت مسافرتی و گردشگری می تواند از bloggers سفر مشهور مصاحبه کند و مصاحبه ها را به عنوان پست های وبلاگ منتشر کند. این مصاحبه ها به مخاطبان جالب توجه است؛ زیرا این موضوع باعث می شود زیرچشمی نگاه کردن دزدکی حرکت کردن به زندگی وبلاگ نویسان مورد علاقه خود باشد. گرچه این آموزشی نیست، محتوای آن به منافع مشترکی مخاطب است.

نوع دیگری از محتوا که اغلب در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، محتوای سرگرم کننده است. هر کس دوست دارد خنده یا لبخند هر یک بار در مدتی! اگر شما می توانید کسی را خنده (یا گریه کنید)، شما احساسات واقعی مخاطبان خود را به اشتراک می گذارید.

طنز یکی از ساده ترین و غریب ترین شیوه ها برای ایجاد احساسات است، بنابراین ایجاد محتوای طنز آمیز راهی برای جلب واکنش مخاطبان شما است. اگر فکر نمی کنید محتوای شما خنده دار است، دوباره فکر کنید.

پیشنهاد : تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی

 

۴٫ در دسترس بودن دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شما شگفت زده خواهید شد که چند بار من یک قطعه محتوا عالی را دیدم که می خواستم به اشتراک بگذارم اما نمی توانستم یک نوار ابزار اشتراک گذاری اجتماعی، دکمه … هیچ چیز پیدا کنم. البته فقط می توانم لینک را کپی کرده و بچسبانم، اما بسته به شبکه، ممکن است من توضیح خودم را ارائه دهم و کار را انجام دهم .

برای بازدید کننده ها اشتراک گذاری محتوای خود را سخت نکنید – آن را تا حد امکان آسان کنید.

برای انجام این کار، مطمئن شوید که هر قطعه ای از محتوا که تولید می کنید دارای دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی است که برای یافتن آسان است، معمولا در بالای صفحه یا زیر محتوا. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که متا داده های محتوا درست است.

هنگامی که افراد در فیس بوک، LinkedIn یا دیگر شبکه ها اشتراک دارند، اغلب متا توضیحات ارائه شده به عنوان متن پیش نمایش همراه با پیوند نمایش داده می شود. در نتیجه، ضروری است که متا داده های خود را که می تواند به اندازه کافی برای کافی از دیگران مورد علاقه باشد، بنویسید.
ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی که به اشتراک گذاشته می شود

به طور کلی، در هنگام ایجاد محتویاتی که امیدوارم در شبکه های رسانه های اجتماعی محبوبیت پیدا کند، جنبه های گوناگونی وجود دارد. شما نمیتوانید محتوا را به ویروس منتقل کنید – باید آنقدر بزرگ باشد که به طور طبیعی ویروس به وجود میآید.

برای ایجاد محتوا که ارزشمند است، از طریق ایجاد اهداف قابل دستیابی، با یادگیری مخاطبان مورد علاقه خود، ایجاد محتوا مفید و ایجاد اشتراک گذاری آسان است.

منبع : marketingland

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

About admin

(با نام یاد خدا) من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. و در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشند.

Check Also

بهبود رتبه الکسا با بهترین روش ها در سال ۲۰۱۹ (آموزش نصب نوار ابزار الکسا)

بهبود رتبه الکسا یکی از روش های مهم سئو کاران است. برای این که بتوانید …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *