خانه / need web / ۴ روش جهت غلبه بر چالش های بازاریابی برای همیشه

۴ روش جهت غلبه بر چالش های بازاریابی برای همیشه

برای اکثر صاحبان کسب و کار کوچک ، بازاریابی یک مفهوم نا مشخصی است. صاحبان بیزنس ها نیاز به راه حل های بازاریابی می باشند که یک کسب و کار بلند مدت و سود آور را تضمین می کند.

با این حال، اکثر متخصصان بیزنس ها نمی دانند از کجا شروع و تمرکز کنند و یا چگونه تلاش خود را در هنگام بازاریابی محصولات یا خدمات نمایش و بازاریابی کنند.

نود درصد کسب و کارهای کوچک هیچ برنامه بازاریابی ندارند، بیشتر یا کمتر یا معقول؟

این نوعی مانند رانندگی ماشین است؛ اگر شما نمی دانید کجا می روید، دشوار است که به مقصد خود برسید.

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید که به دنبال سهولت، تمرکز و موفقیت در بازاریابی هستید، باید تنها چهار تاکتیک را تمرکز کنید، زیرا اینها بخش های کلی همه برنامه های جهت فروش بیشتر هستند.

 

پیشنهاد : چگونه کسب و کار اینترنتی خانگی شروع کنیم

 

۴ روش جهت غلبه بر چالش های بازاریابی برای همیشه

 

4 روش جهت غلبه بر چالش های بازاریابی برای همیشه

 

۱ – هویت نام تجاری یادآور را ایجاد کنید

راز موفقیت در کسب و کار شما با دقت لیزری و توانایی شما برای ارائه یک تجربه واضح و مشخص، تعیین می شود.

به طور خلاصه، این نام تجاری نامیده می شود و هنگامی که به درستی انجام می شود، موفقیت کسب و کار بسیار خوبی را به شما می دهد تا تمام مشتریانی را که می توانید مدیریت کنید و سود لازم را بدست آورید.

این راز یک هویت نام تجاری قوی است که شما را از رقابت متمایز می کند.

شما همچنین باید این هویت نام تجاری را قبل از اینکه هر فعالیت بازاریابی را راه اندازی کنید، ایجاد کنید.

 

پیشنهاد : ۱۰ نمونه ایده کسب و کار اینترنتی برای کسب درامد آنلاین

 

۲ – ایجاد یک ارتباط عمیق با مخاطب هدف اصلی شما

شما باید در مورد اینکه چه کسی محصول یا خدمات خود را می خواهد و آنچه را که شما باید ارائه دهید، نیاز دارد.

این جایی است که شما باید به طور خاص آن را مشخص کنید. اگر متخصص اطفال هستید، نوزادان و کودکان را درمان میکنید، اما آنها مورد هدف شما نیستند.

نوزادان و کودکان نمی توانند ملاقات ها را انجام دهند

مخاطب اصلی شما پدر و مادر آنها است.

والدین کسانی هستند که باید با آنها ارتباط برقرار کنید تا بچه ها را در دفتر خود بیابید.

در حالی که تلاش های جهت فروش تبلیغات هزینه پول می کنند، اگر هزینه های خود را به یک گروه مشخص از افراد متمرکز کنید، خیلی بیشتر به شما کمک می کنند تا فروش بیشتری داشته باشید.

 

پیشنهاد : ۲۱ روش برای رونق دادن کسب و کار یا تجارت آنلاین

 

۳ – طراحی های مقدماتی که مشتریان را جذب می کنند

تحقیقات بازاریابی نشان می دهد که ۸۰ درصد از تصمیمات خرید بر اساس احساسات افراد است.

این شغل شما به عنوان یک حرفه ای تبلیغاتی است که می داند چگونه با احساس مشتریان خود رفار کنند تا موفق شوند .

و به آنها کمک می کنند تا بدانند که چگونه کسب و کار شما می تواند نیازها شما را برآورده کند.

مردم می خواهند بدانند که “برای آنها چه چیزی مفید است؟”

اگر شما بتوانید با جنبه های احساسی آنها رفتار کنید ، پیشنهادات مفید و مورد نیاز آنها ایجاد کنید که مشتریانتان را قانع کنید که آن محصول برای آنها مفید است در آن حال موفق خواهید بود .

 

۴ – طرح بازاریابی شخصی و کارآمد را بسازید

بازاریابی (در حالی که یک دسته بندی وسیع) همه چیزهایی است که شما انجام می دهید تا محصول یا خدمات خود را بیشتر قابل رویت، مطلوب تر و سودآور تر بدانید.

طرح بازاریابی شما نیاز به وضوح تصویر بزرگ کسب و کار شما را تعریف می کند و تمرکز و جهت را بر اساس ۴ ‘P بازاریابی: محصول، قیمت، محل / توزیع و ارتقاء ارائه می دهد.

از آنجا که ۹۰٪ از صاحبان کسب و کار کوچک برنامه بازاریابی ندارند، اگر در ۱۰٪ از برنامه های بازاریابی شخصیتی، قابل اجرا باشید، مزیت رقابتی داشته باشید.

پیاده سازی چهار بلوک ساختاری بازاریابی می تواند هر کسب و کار کوچک را به یک کسب و کار بزرگ تبدیل کند و شما را قادر به رشد پایه مشتری خود، افزایش فروش و تولید سود بیشتر می کند.

کار و هزینه پیشفرض راز یک کسب و کار میلیون دلاری است، هر دو به لحاظ شکل و معنای واقعی.

 

منبع : نید وب

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

درباره‌ی admin

(با نام یاد خدا) من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. و در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *