خانه / need web / لینکدین و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی آموزش بازاریابی

لینکدین و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی آموزش بازاریابی

  لینکدین LinkedIn یکی از بهترین ابزارهای شبکه ای برای صاحبان کسب و کار اینترنتی و شغلی است.

اما با استفاده از یک صفحه کسب و کار اینترنتی لینکدین ، شما می توانید استعدادهای برتر را جذب کنید.

و خود را به عنوان یک مدیر در حرفه و شغل خود معرفی کنید.

و تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از این طریق رونق و گسترش دهید.

در اینجا ویژگی های اساسی لینکدین و نحوه استفاده از آن و شامل تاثیرات و مزیت های گسترده در کسب و کار اینترنتی شما توضیح داده شده است.

 

مرتبط : تاثیر اینستاگرام بر کسب و کار اینترنتی بازاریابی آنلاین Instagram

 

لینکدین و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی آموزش بازاریابی

 

لینکدین و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی آموزش بازار یابی

 

یک صفحه شرکت به مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات در مورد کسب و کار، نام تجاری، محصولات، خدمات و فرصت های شغلی شما کمک می کند. برای ایجاد یک صفحه شرکت LinkedIn، شما باید یک حساب کاربری شخصی LinkedIn و یک آدرس ایمیل تأیید شده داشته باشید.

لینکدین شما را از طریق مراحل ایجاد یک صفحه شرکت راهنمایی می کند، و اگر سوالی دارید، همیشه می توانید از صفحه راهنمای لینکدین بازدید کنید. پس از ایجاد یک صفحه برای شرکت، شما با یک صفحه خوش آمد گویی که در آن شما می توانید صفحه خود را ویرایش کنید.

LinkedIn نیاز به یک توصیف شرکت دارد که باید بین ۲۵۰ تا ۲۰۰۰ عدد از جمله فضاها باشد. توضیحات شما باید شامل اطلاعات مربوط به کسب و کار شما، از قبیل محصولات و خدمات ارائه شده، تاریخ و مأموریت شرکت شما باشد.

پس از ساخت شرح کامل شرکت، اطلاعات دیگر شرکت، مانند وب سایت شما، که در آن شما مقر آن، نوع شرکت، اندازه شرکت و تخصص های شرکت شما است، را پر کنید. اطمینان حاصل کنید که لوگوی شرکت خود را آپلود کنید و تصویر را قبل از انتشار منتشر کنید.

در صورت عدم دسترسی به صفحه یا ترک شرکت، اطلاعات خود را با کارمند دیگری به اشتراک بگذارید. شما همچنین باید به دیگر کارکنان اجازه دهید که در صفحه شرکت فعال باشند، بنابراین آنها می توانند موقعیت خود را در حساب شخصی خود ویرایش کنند و صفحه شرکت را اضافه کنند.

 

مرتبط : پینترست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی

 

پیدا کردن یک فرد که متناسب با فرهنگ شرکت شماست و مجموعه مهارت های مناسب را دارد، یک کار سخت برای کسب و کار در هر اندازه است. یک صفحه حرفه ای در LinkedIn به شرکتها اجازه می دهد تا موضوع خود را بیابند، بهترین استعداد را پیدا کنند و تاثیر اهدافشان را اندازه گیری کنند.

برگه زندگی به دنبال شغلی است که به نظر می رسد در فرهنگ شرکت قرار دارد. این برگه به ​​شما امکان می دهد تا پست های کتبی بلند مدت از کارکنان، گالری عکس ها، رهبران شرکت ها، بینش شرکت و فیلم ها را نمایش دهید. شما حتی می توانید چندین نسخه از زبانه زندگی ایجاد کنید تا مخاطبان مختلف را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید داستان دیگری را به یک نامزد بازاریابی از یک نامزد فناوری اطلاعات بگوید.

برگه مشاغل فرصت های شغلی، توصیه های شغلی و بینش کارکنان را نشان می دهد. از طریق صفحه حرفه ای، نامزد های شغل قادر خواهند بود تا قبل از اعمال آن، مناسب برای شرکت شما باشند.

 

مرتبط: تاثیر فیسبوک بر کسب و کار اینترنتی

 

هنگامی که یک شرکت و صفحه حرفه ای ایجاد می کنید، وقت آن است که کسب و کار خود را در LinkedIn ارتقا دهید.

تیلور کینکاید، مدیر رسانه های اجتماعی ، گفت است : یکی از بهترین راه های انجام این کار ایجاد یک گروه LinkedIn مرتبط با صفحه شرکت شما است.

برای ایجاد یک گروه ، شما باید یک عنوان، لوگو و توضیحات را اضافه کنید و قوانین گروهی را انتخاب کنید. اگر شما حساب های رسانه های اجتماعی شرکت خود را اجرا می کنید می توانید با گروه های موجود LinkedIn که به منافع شما علاقه مندند، مانند گروه بازاریابی رسانه های اجتماعی، بپیوندید.

گروه های LinkedIn می توانند به شما کمک کنند که خود را به عنوان یک رهبر فکر و کارشناس صنعت معرفی کنید. همچنین افراد بیشتری را به صفحه لینکدین شرکت شما می فرستد. با این حال، این مکان مکانی برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات برای کسب و کار شما نیست. Kincaid توضیح داد، به جای آن، محتوای ارزشمند را با افرادی که در کسب و کار و صنعت شما علاقه مند هستند به اشتراک بگذارید.

 

مرتبط : تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی

 

هنگامی که شما یک صفحه شرکت ایجاد کرده اید، صفحه حرفه ای و گروه LinkedIn، به طور مرتب از این دارایی ها استفاده می کنید و برای آنها محتوا ایجاد می کنید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه شروع و نحوه ساخت این صفحات وجود دارد.

انتشار و به اشتراک گذاری محتوای بی معنی است اگر کسی آن را نمی بیند. شما باید پیوسته های جدید در لینکدین را دنبال کنید. شما می توانید یک ویجت را به صفحه LinkedIn خود در وب سایت خود ارسال کنید، اطلاعات LinkedIn خود را به امضای ایمیل خود اضافه کنید و کارمندان را در صفحه شخصی خود در صفحه شخصی خود تبلیغ کنید. شما همچنین می توانید اطلاعات LinkedIn خود را در کارت های کسب و کار خود اضافه کنید.

همانطور که با هر کمپین بازاریابی موفقیت آمیز، شما باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستنند و چه چیزی می خواهند در لینکدین ببینند. مهم است که محتوایی را منتشر کنید که به نفع بازدیدکنندگان شماست – نه فقط محتوایی که شرکت شما را تبلیغ کند.

کیارا مانچین، متخصص رسانه های اجتماعی در Oldcastle ، گفت: “بیش از حد خود تبلیغاتی نیست.” “فقط ۲۰ درصد از پست های شما باید به فروش رانده شود. شما می خواهید محتوای مفید، اطلاعاتی و جالب ارائه کنید. در مورد آنچه که دوست دارید در خوراک خود مشاهده کنید فکر کنید. هیچکس دوست ندارد به فروش برسد یا همه تبلیغات را ببینید زمان.”

انتشار عمومی به طور کلی برای هر حساب رسانه ای موفقیت آمیز کلیدی است. مانچین پیشنهاد می کند یک برنامه ریزی محتوا برای پست های خود تنظیم کنید، زیرا مهم است که سازگار باشید. راه آسان برای راه اندازی برنامه ریزی محتوا از طریق یک ابزار رسانه های اجتماعی مانند Buffer و Hootsuite است.

دیدن همان چیزی که بارها و بارها می تواند آزار دهنده باشد. مانسی می گوید: سوئیچ کردن آن و ارسال یک مخلوط خوب از تصاویر بصری، ویدئو و مقالات منظم.

او همچنین پیشنهاد می کند تفریح و سرگرمی شدن در تعطیلات خاص سال در زمان های مشخص .

وی گفت: “روزهای زیادی که در رسانه های اجتماعی جشن گرفته می شوند، روز ملی قهوه و غیره، نه بار از ۱۰ سال شما می توانید راه خلاقانه برای اتصال کسب و کار خود به آن روزها داشته باشید.”

بهترین راه برای ارائه محتوای مناسب به مخاطبان شما، دانستن آنچه آنها می خواهند. با نظارت و ردیابی پست های گذشته، شما تعیین می کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نمی کند.

تجزیه و تحلیل صفحه شرکت لینکدین اجازه می دهد تا شما را به ارزیابی تعامل در پست های خود، شناسایی روند، درک جمع بازدید کنندگان شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترافیک صفحه خود را داشته باشید.

 

businessnewsdaily

درباره‌ی داریوش مستفید

داریوش مستفید
(با نام یاد خدا) من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. و در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشند.

همچنین ببینید

۲۰ روند مناسب در سال ۲۰۱۹ برای افزایش فروش اینترنتی شما

طبق آمار، ۴۶ درصد کل کاربران اینترنت آسیایی محصولات یا کالاها را از طریق تلفن …

12 نظر

  1. ممنون از مطالب بسیار خوبتون فیلترینگ لینکدین هم برداشته شد و خیلی رونق پیدا می کنه

  2. متشکر از محتوای خوبی که در وبسایتتون قرار دادید

  3. اطلاعات مفیدی به اشتراک گذاشتین مطالب بسیار جامع و کاربردی است

  4. مطلب فوق بسیار جامع و کاربردیست سپاس از اشتراک چنین مطالب خوبی .. آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای شما ..

  5. سلام،خسته نباشین واقعا مطالب خوبی درج میکنن

  6. خیلی خوبه که با وبسایت شما آشنا شدم.. مطالب اشتراکی بسیار مفید و کاربردیست

  7. سایتتون پرمحتواست لذت بردم از مطالب اشتراکی موفق باشید

  8. عز شبکه های اجتمعای میشه ورودی گرفت ولی به نظرم پاپ آپ روش بهتری هست فقط هزینه بر هست البته نظر بنده اینه

  9. سلام ممنون از مقالات بسیار خوبتون اگه میشه مطالب بیشتری رو قرار بدین

  10. منم نظرم همینه ولی ائنا کاربرای اجبارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *