خانه / مقالات آموزشی / ۴ نکته معروف برای تولید محتوای یک وب سایت جدید طراحی شده

۴ نکته معروف برای تولید محتوای یک وب سایت جدید طراحی شده

آیا شرکت شما برنامه ریزی کرده است تا یک وب سایت جدید را راه اندازی کند یا یک وب سایت بازنگری کند؟

برای جلوگیری از اضافه کردن بودجه ها، برخی از شرکت ها وظیفه ایجاد بخشی از محتوا را برای سایت خود انجام می دهند، حتی اگر آنها با یک توسعه دهنده وب یا شرکت بازاریابی برای انجام “بقیه کار” کار می کنند.

 

ایجاد محتوا به طور معمول بخش مهمی از طراحی وب سایت است.

ساده، اغلب محتویاتی است که باید برای تکمیل یک وب سایت توسعه داده شود، و نه تنها وقت گیر است، اما بسیاری از کارفرمایان نیز انتظار دارند که امکانات زیادی داشته باشند در زمان کم.

این باعث می شود تا زمان بندی پروژه های فراوانی و کم اهمیتی به وجود آید و استرس بیشتری به روند اضافه شود.

 

۴ نکته معروف برای تولید محتوای یک وب سایت جدید طراحی شده

 

 

پیشنهاد : چگونه وب سایت خود را بهینه سازی سئو کنیم؟

 

۱٫ تلاش تیمی برای ایجاد یک وب سایت مناسب و حرفه ای

هنگامی که یک شخص برای ایجاد هر بیت محتوا برای وب سایت جدید اختصاص داده می شود، اشتباهی رخ می دهد.

– گاهی هزینه های آن. نه تنها فرد (که ممکن است یا ممکن است نوشتن مهارت نداشته باشد) را غرق کند، اما این چیز آسان است که از طریق ترک شکسته شود.

برای جلوگیری از این اشتباه، به چندین نفر در شرکت خود بسپارید از تیم محتوا باشند.

برخی ممکن است به عنوان کارشناسان موضوع عمل کنند، در حالی که دیگران برای دقت، ویرایش و حتی نوشتن مطالب را ویرایش می کنند.

هرچه بیشتر شادتر، همانطور که می گویند، و همچنین اطمینان بیشتری از قدرت محتوا برای متقاعد کردن چشم اندازها می شود.

کسانی که محتوای ایجاد می کنند باید بتوانند به دیگران تکیه کنند، همانطور که نوشتند، ایده های گزاف گویی را برای اطمینان از اینکه چه چیزی در نظر دارند، بر روی هدف قرار می دهد و پس از ایجاد محتوا، مردم برای اصلاح و به طور کلی کیفیت و سودمندی محتوا را ارزیابی می کنند.

 

پیشنهاد : تولید محتوا چیست؟ آموزش تولید محتوا برای جستجوگرها

۲٫ با استراتژی شروع کنید

قبل از اینکه تیم شما شروع به نوشتن مطالب برای وب سایت شما می کنند، باید یک برنامه جامع وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما به طور موثر باشد.

– “علامت” بهترین چشم انداز شماست. چگونه می دانید که بهترین چشم انداز شما چیست؟

با دانستن نیازهای که شخص خریدار دارد و آنچه که به نظر خریداران می رسد این چشم انداز افرادی هستند که محتوای وب سایت خود را می نویسید و می خواهید هر صفحه ای را ایجاد کنید تا نیازهای افراد را برطرف کنید.

این به این معنی است که با نیازها / سوالات خود در مراحل مختلف در سفر خریدار با آنچه در صفحات مختلف پیدا می کنید، هماهنگ شوند. صفحات مورد نظر برای چشم انداز در مرحله آگاهی باید انواع مختلفی از اطلاعات داشته باشند نسبت به کسانی که در مرحله تصمیم گیری قرار دارند.

به عنوان مثال، این پست وبلاگ، نمونه ای از صفحه وب سایت آگاهی است، در مقایسه با صفحه قیمت گذاری ما، که به مرحله تصمیم گیری نزدیک می شود.

 

 

پیشنهاد : ۲۰ روند مناسب در سال ۲۰۱۹ برای افزایش فروش اینترنتی شما

 

۳٫ یک شیوه واقع بینانه را تنظیم کنید

ساخت و یا طراحی مجدد یک وب سایت اغلب فرایندی طولانی است و به علت داشتن بیش از حد خوش بینانه به راحتی می توان آن را دست کم گرفت.

برای کمک به شما در تعیین میزان زمانی که مردم نیاز به ایجاد محتوا ایجاد می کنند، از تاریخ شروع راه اندازی برنامه خود عقب بمانید.

این به شما درک بهتر دامنه پروژه کمک می کند و می تواند به شما در برنامه های مردم کمک کند.

پیگیری تمام وظایف مربوط به یک تقویم (مطمئن باشید که برای یادآوری تاریخ شروع و پایان هر کار)، و ظرفیت و وضعیت پروژه را به صورت منظم با تیم خود به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب، آنها می دانند که چه چیزی روی آن کار می شود و چه چیزی ممکن است راه خود را بسازد و بتواند وظایف خود را اولویت بندی کند.

یکی دیگر از بخش مهمی از مدیریت زمان، پاسخگویی به تیم است.

هر تأخیری در پایان شما یک اثر موج دار در توسعه دهنده وبسایت شما ایجاد میکند، زیرا آنها نمیتوانند در صفحات خاص کار کنند اگر محتوای کامل را نداشته باشند. طراح وب سایت هنگامی که طراح مطمئن نیست که چه مقدار محتوای بر روی آن وجود دارد، تقریبا غیرممکن است.

به منظور ماندن در زمان، بسیار مهم است که تیم خود را در مسیر خود حفظ کنید.

 

پیشنهاد: ۱۲ عنصر اساسی برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای سایت

۴٫ ادامه برای بهبود

پس از راه اندازی، شما و توسعه دهنده وب / وب سایت شما احتمالا تغییراتی را که می خواهید برای بهبود سایت تعیین کنید، شناسایی کنید.

و این درست است اگر یک رویکرد رشد مبتنی بر (GDD) برای ساخت و نگهداری سایت خود داشته باشید، هدف اولیه شما برای ایجاد یک محصول حداقل قابل قبول از زمین، و پس از آن صفحات را بر اساس داده های کاربر که از سایت جدید طراحی می کنید، اصلاح کنید.

شما می توانید ایده های مختلف را از لیست وب سایت خود امتحان کنید به این ترتیب، و در نهایت تعیین می کنید که بهترین برای تجربه کاربر خود را بر اساس داده ها.

همانطور که قبلا می دانستید، راه اندازی یک وب سایت می تواند استرس زا و چالش برانگیز باشد،

و حتی زمان بندی سایت را بسیار دشوار می کند.

این هم یک مقاله دیگر در وب سایت نید وب است که امیدوارم که مورد استفاده شما عزیزان باشد.

 

منبع

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

درباره‌ی admin

(با نام یاد خدا) من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. و در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشند.

2 نظر

  1. فکرکنم در درجه اول سئو و تولید محتوای دست اول خیلی در بهینه سازی سایت تاثیرگزار باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *