Home / need web / چگونه می توان میزان ترافیک ارگانیک را بررسی کرد (بدون نوشتن میلیون پست در وبلاگ)

چگونه می توان میزان ترافیک ارگانیک را بررسی کرد (بدون نوشتن میلیون پست در وبلاگ)

چگونه می توان میزان ترافیک ارگانیک را مقیاس کرد (بدون نوشتن میلیون پست در وبلاگ)

سئو و مشاوران داخلی به طور یکسان به طور معمول برای یافتن فرصت های جدید برای گسترش ترافیک ارگانیک به چالش کشیده می شوند. اما رویکرد کلاسیک تحقیق در مورد کلمات کلیدی جدید و سپس نوشتن مقاله برای کسانی که با قدرت دامنه شما مطابقت دارند ، برای همه سایتها مؤثر نیست.

مثلاً Quora را بگیرید. این یکی از بزرگترین سیستم عامل های اجتماعی است ، با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و نزدیک به ۵۴ میلیون صفحه در فهرست گوگل. حتی با یک تیم از نویسندگان ، شما نمی توانید به اندازه کافی با کیفیت بالا تولید کنید تا نتایج بزرگی کسب کنید.

در عوض ، شما باید راه حل های مقیاس پذیر را شناسایی کنید که باعث ترافیک ارگانیک می شود – انواع اطلاعات جدید یا الگوهای صفحه. به عبارت دیگر ، ویژگی های جدید!

Quora فقط همین کار را کرد. در اواسط سال ۲۰۱۹ ، آنها ویژگی جدیدی به نام “فضاها” را راه اندازی کردند که به کاربران امکان می دهد به جای سؤالات ، محتوای پیرامون موضوعات ایجاد کنند. مباحث یک ویژگی مهم برای شبکه های اجتماعی است ، دقیقاً همانگونه که ژانرها برای موسیقی یا دسته بندی ها برای سایت های تجارت الکترونیک هستند. ( اخیراً موضوعات توئیتر نیز معرفی شده است .)

Quora Spaces در حال حاضر در جستجوی ارگانیک ، کشش را به دست می آورد. این یک مثال عالی از چگونگی ویژگی های محصول می تواند باعث ترافیک ارگانیک شود. در واقع ، ویژگی های محصول جدید کم تحرک ترین رشد سئو برای سایت های بزرگ است.

در این مقاله به شما نشان می دهم:

  • چگونه کاربر می تواند ویژگی های محصول طوفان مغزی به شما کمک کند.
  • فرایند گام به گام برای محدود کردن لیست ویژگی های بالقوه شما.
  • کلیدهای استقرار آن ویژگی های جدید به روشی دوستانه برای SEO.

چرا فرصتها برای وب سایتهای “موجودی محور” متفاوت است

رشد سئو برای سایتهایی که با محتوا مقیاس می شوند (به عنوان مثال ، پست های وبلاگ) متفاوت است با سایت هایی که با موجودی مقیاس می شوند (به عنوان مثال ، فیلم ، آهنگ ، محصول ، پروفایل و …). نوع بعدی را “هدایت موجودی” می نامم.

به این ترتیب ، فرصتهای جستجوگرها برای سایتهایی که با محتوا مقیاس می شوند (“محور محتوا”) بیشتر مباحث و کلمات کلیدی جدید برای ایجاد مقاله هستند ، در حالی که سایت های موجودی محور با ویژگی های محصول جدید مقیاس دارند.

برای سایت های مبتنی بر موجودی ، وب سایت بخش بزرگی از محصول است. این چیزی بیش از یک کانال توزیع است. این بستر را فراهم می کند که کاربران بر روی آن عمل کرده و یک راه حل برای یک یا بسیاری از مشکلات ارائه دهند.

برای اینکه یک ویژگی از ارزش SEO برخوردار باشد ، البته باید در معرض دید عموم قرار گیرد. هر چیزی پشت یک ورود به سیستم یا یک برنامه بومی کار نمی کند. این ویژگی همچنین باید نیازهای مردم را جستجو کند.

این که آیا کیفیت یک صفحه موجود را بهبود می بخشد (و بنابراین رتبه بندی برای کلمات کلیدی که قبلاً به آنها پرداخته اید) یا ایجاد صفحه جدید (برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی جدید) را توجیه می کند ، باید تقاضا وجود داشته باشد.

بیایید به چند نمونه از ویژگی های محصول متمرکز سئو نگاه کنیم:

  • فضاهای کورا
  • هشتگ های YouTube؛
  • لحظات توییتر؛
  • مباحث پینترست؛
  • تحلیل رقابتی صاحبان پیروان توییتر؛
  • Crunchbase داده های مشابه WW؛
  • پرسش و پاسخ آمازون؛
  • الگوهای ترلو؛
  • قالب های Databox.

این ویژگی ها به رتبه بندی سایت ها برای هزاران و حتی میلیون ها کلمه کلیدی کمک می کند.

فاصله Quora

مباحث quora رشد كليد واژه

لحظات توییتر

لحظات توییتر رشد کلید واژه های ارگانیک.

در هر حالت ، افزونه ای برای راه حل موجود به روش دوستانه موتور جستجو ارسال می شود و اکنون ترافیک ارگانیک زیادی را به همراه دارد ، در عین حال محصول را بهبود می بخشد.

به آمازون نگاه کنید. آنها به دلایل واضح Q&A نمایه ای را حذف کردند – کاربران انواع سؤالات مربوط به محصول را دارند.

amazon محصول q و رشد کلمه کلیدی.

افزودن صفحات پرسش و پاسخ نه تنها بازدید از آمازون را جذاب تر می کند (زیرا به سؤالات خود پاسخ می دهید) ، بلکه به سؤالاتی که ممکن است افراد در جستجوی Google تایپ کنند نیز پرداخته می شود. در عوض ، مشتریان ممکن است ابتدا از طریق جستجوی خارج از سایت به آمازون برسند ، سپس محصول را در آنجا خریداری کنند.

اما اگر ویژگی پتانسیل بالا آشکار نباشد ، چه می شود؟ چگونه می توان ایده های جدیدی را به چیزی غیر از حدس و گمان تبدیل کرد؟

قصد کاربر + مشاغل-به-انجام = مسابقه ای که در بهشت ​​ساخته شده است

ویژگی های محصول جدید با روش های مختلفی ساخته شده است:

  • احساس روده (مثلاً استیو جابز)؛
  • طوفان مغزی / ذهن کندو.
  • تحقیقات کمی (یعنی آنچه مشتریان انجام می دهند)؛
  • تحقیقات کیفی (یعنی صحبت با مشتریان)؛
  • درخواست مشتری؛
  • استراتژیک ، برای حمله به یک بازار.

هیچ مکالمه ای در SEO نمی تواند قصد کاربر را از بین ببرد . اگر قصد کاربر را برآورده نکنید ، رتبه بندی نمی شوید. که باعث می شود آن را بیشتر از یک رتبه بندی توانمندساز از یک رتبه بندی عوامل -even بیشتر از آنجایی فن آوری یادگیری ماشینی مثل برت کمک گوگل درک قصد بهتر است.

چارچوب جابز به شود انجام می شود (JTBD) توسط اقتصاددان کلیتون کریستنسن اختراع شد و یک راه عالی برای شناسایی کاربران قصد برای یک موضوع و تعریف ویژگی های حق است. “کار” در این حالت ، یک کار کوچک است که به متن مرتبط است – شرایطی که کاربر در تلاش است تا کار خود را انجام دهد. هدف اصلی داشتن لیستی از مشاغل است که برای آن می توانید ویژگی های جدیدی بسازید.

JTBD 5 مرحله را دنبال می کند:

  1. بازار تمرکز را مشخص کنید.
  2. مشاغل اصلی و جانبی را که مشتریان سعی در انجام آن دارند پیدا کنید.
  3. دسته بندی مشاغل؛
  4. اظهارات شغلی ایجاد کنید؛
  5. بسته به اینکه چقدر در حال حاضر در آنها خدمت کرده اید فرصت ها را اولویت بندی کنید (بیش از حد خدمت ، صحیح خدمت ، کم هزینه).

برای بسیاری از سایت موجودی رانده می شود، چارچوب JTBD یک جایگزین بهتر برای است افراد . هنگامی که ممکن است صدها نفر از مخاطبان فرعی داشته باشید ، هدف قرار دادن شخصیتها دشوار است. درعوض ، دیدن کارهایی که مخاطبان شما سعی در انجام آن دارند – و در چه زمینه – مثمر ثمرتر است. مشاغل به شخصیت یا ترجیحات حساس هستند.

بیایید یک مثال فرضی را با Spotify اجرا کنیم.

  1. ما می توانیم “بازار متمرکز” را به سمت “موضوع هدف” سوق دهیم – فضای موضعی که محصول شما دارای ارزش است. برای Spotify ، موضوع هدف “موسیقی” خواهد بود زیرا برای محصول Spotify محوری است.
  2. مشاغل را تعریف کنید: “موسیقی گوش دهید” ، “موسیقی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید” ، “ژانرهای جدید را کشف کنید” و غیره (احتمالاً صدها یا هزاران شغل وجود دارد.) به سادگی تعاملاتی را که مخاطب هدف شما با محصول شما دارد توصیف کنید.
  3. شغل خود را به گروههایی مانند “گوش دادن” ، “اشتراک” یا “کاوش” بپیوندید. درباره عملکردی که کاربران انجام می دهند فکر کنید .
  4. بیانیه های شغلی متشکل از یک شی ، یک فعل و متن را بنویسید. به عنوان مثال ، “گوش دادن به موسیقی را در هواپیما”؛ “موسیقی را با دوستان خود در حین ارسال پیامک در واتساپ به اشتراک بگذارید”؛ یا “وقتی در کار بی حوصله می شوم ژانرهای جدید را کشف کنید” (که البته هرگز این اتفاق نمی افتد).
  5. کارها را با توجه به ارزش اصلی محصول خود در اولویت قرار دهید – چیز اصلی کاربران از راه حل شما خارج می شوند. این در شرایطی است که شما به اهمیت هر شغل برای تجارت خود نگاه می کنید و بسته به میزان اهمیت آنها برای مشتری ، آنها را به عنوان “مشاغل اصلی” یا “مشاغل جانبی” طبقه بندی می کنید .

نتیجه نهایی لیستی از اولویت بندی مشکلات مهمی است که مخاطبان شما سعی در حل آن دارند.

برای Spotify ، ویژگی جدید می تواند مجموعه ای از صفحه برای بیشترین آهنگ های مشترک در هر ژانر یا نمودارهای هفتگی در هر ژانر باشد. آنها قبلاً سئو را با صفحات هنرمند ، آلبوم و ژانر مقیاس می کنند. برای حتی بیشتر ، آنها می توانند وارد بازی متن ترانه شوند و اشعار را در صفحات آهنگ منتشر کنند (فقط یک ایده).

صفحات کلمات کلیدی ارگانیک را مشخص کنید.
صفحات هنرمند Spotify برای بیش از ۸۰۰،۰۰۰ کلمه کلیدی در صفحه ۱ قرار می گیرد.

از زمینه عاطفی غافل نشوید

بخش عاطفی یک شغل ، که از طریق بستر آن تأمین می شود ، بسیار مهم است. به یاد داشته باشید ، تقریباً همیشه احساسی و نه منطقی انتخاب می کنیم . حتی گوگل توصیه می کند زمینه های عاطفی را که کاربران در آن جستجو می کنند ، جستجو کند و آنها را “نیاز” تعریف کند.

آنها شش نیاز را شناسایی کرده اند :

  1. سوپرایزم کن؛
  2. مرا هیجان زده؛
  3. تحت تأثیر قرار دادن من؛
  4. مرا آموزش دهید؛
  5. به من اطمینان کن
  6. کمکم کنید.

برای ادغام این زمینه عاطفی با چارچوب JTBD ، از نیازها به عنوان فیلتر استفاده کنید. هر شغل باید حداقل یک نیاز را برآورده کند.

نیازهای عاطفی جستجوگران.
همانطور که توسط گوگل تعریف شده ، جستجوگر نیاز دارد.

همدلی برای به دست آوردن هدف کاربر درست است. همانطور که Google اعلام می کند :

هر حالت نیاز از ترکیبی از نیازهای عاطفی ، اجتماعی و عملکردی تشکیل شده است. احساسات پایه و اساس ایالات نیازمندی است. حقیقت این است که ، تصمیم گیری فرایندی منطقی نیست ، بلکه اصلی آن بر اساس احساس مردم هدایت می شود. لایه های منطقی مغز در دلایل انتخاب ما فقط پس از انجام آنها.

تاکنون نیمی از مراحل را طی کرده ایم:

  1. از چارچوب JTBD برای شناسایی مشکلات کاربران استفاده کنید.
  2. بررسی شغل متقابل با نیازهای عاطفی.

اکنون زمان باقی مانده مراحل:

  1. ایده های شغلی را با داده های SEO مانند حجم جستجو ، تغذیه کنید.
  2. این ویژگی را به روشی مناسب برای SEO بکار بگیرید.

۵ روش برای جفت کردن شغل با تحقیقات سئو

افراد با نمایش داده شد. در حالی که تجزیه و تحلیل فرصت کلاسیک SEO بر یافتن کلمات کلیدی جدید متمرکز است ، ویژگی ها باید روی الگوهای جستجوگرها با یک ترکیب مشترک متمرکز شوند .

نحو کلمه ترتیب یا ترتیب را توصیف می کند. بنابراین ، نحو پرس و جو به معنای ساختار یافتن الگوهای پرس و جو است. وقتی نمایش داده شد با همان نحو که برای آنها رتبه بندی نشده است ، می توانید یک ویژگی جدید برای پرداختن به آنها بسازید.

نکته این نیست که چند پرس و جو با حجم جستجوی بالا پیدا کنید. پیدا کردن یک الگوی پرس و جو یا الگوی پرس و جو است که در هزاران جستجو انجام می شود ، که در مجموع می تواند باعث افزایش تعداد ترافیک شود.

بیایید چند نمونه را در نظر بگیریم:

  • تصور کنید کاربران YouTube در جستجوی “[عنوان ویدیو] زیرنویس انگلیسی” در Google بودند. این نشان می دهد که کاربران می خواهند زیرنویس انگلیسی را برای فیلم ها مشاهده کنند. YouTube می تواند یک ویژگی برای نمایش زیرنویس های انگلیسی به صورت خودکار ایجاد کند. برای اینکه جستجوگرانه باشد ، متن را می توان در صفحه اضافه کرد و محتوای دیگری را برای Google فراهم کرد.
  • می گویند متوجه می شوید که نمایش داده شد با الگوی “سرمایه گذاران [شرکت]” حجم جستجو زیادی دارند. این امر به سایتی مانند Crunchbase نشان می دهد که آنها ممکن است بخواهند یک ویژگی را ایجاد کنند تا کاربران بتوانند در صفحه شرکت ، سرمایه گذاران هر شرکتی را مشاهده کنند (در صورت وجود اطلاعات).
  • نحو پرس و جو مانند “الگوی گزارشگری” [نوع کسب و کار] به شرکتی مانند Google نشان می دهد که آنها باید الگوهای استاندارد و استانداردی برای صنعت داده Google ایجاد کنند.

در هر حالت ، تقاضای مشخص شده می تواند مرتفع شود و منجر به ترافیک ارگانیک بیشتر (و البته مشتریان خوشحال تر) شود. شما به سادگی می توانید روش های استاندارد کلمات کلیدی را برای جستجوی نمایش داده ها با یک نحو مشترک به جست و خیز کنید.

در اینجا پنج روش برای انجام این کار آمده است.

چگونه می توان پرس و جوها را با یک نحو مشترک کشف کرد

۱٫ تجزیه و تحلیل رقبا

از ویژگی هایی مانند “محتوا شکاف محتوا” و یا “کلید شکاف” SEMrush استفاده کنید تا کلمات کلیدی را پیدا کنید که رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند ، اما شما آن را ندارید.

تجزیه و تحلیل شکاف محتوا در ahrefs.
ابزار محتواي شكاف Ahrefs.

شما می خواهید الگوهای پرس و جو را دقیقاً همانطور که می خواهید برای کلمات کلیدی جدید جستجو کنید ، اما در مقیاس و با همان نحو جستجو کنید. ساده ترین راه برای یافتن فرصت های جدید در میان کلمات کلیدی با دم بلند است ، بنابراین “تعداد کلمات” را حداقل ۳ کلمه تنظیم کنید.

گزارش شکاف محتوا برای ebay و amazon از ahrefs.

مثال بالا کلمات کلیدی eBay را با آمازون مقایسه می کند ، با حداقل تعداد کلمات ۳٫ به سرعت نشان می دهد که “[مورد] برای فروش” یک نحو پرس و جو eBay است که رتبه خوبی را برای آمازون در اختیار دارد اما آمازون چنین نمی کند.

در نتیجه ، یک فرصت (تئوریک) برای آمازون می تواند ویژگی دیگری را اضافه کند که دسته بندی اقلام “برای فروش” را در بازار خود ذکر کند.

۲٫ جواهرات پنهان

بعضی اوقات ، سایتهای مستقر رتبه بندی شده برای نمایش داده شد با یک نحو خاص – اما به اندازه کافی در SERP نیستند تا بتوانند بسیاری از کلیک ها را بدست آورند.

بسته به اینکه چگونه صفحات موجود با هدف کاربر برای آن دسته از سؤالات پاسخ داده می شود ، می توانید محتوای موجود را بهبود بخشید یا صفحات جدید ایجاد کنید. رسیدن به آنچه که شما به سطح بعدی دارید یک استراتژی عملی است و اغلب از نظر منابع بیشتر از ساختن چیزهای جدید است.

شما می توانید آنها را با ابزار ردیاب رتبه پیدا کنید. در Ahrefs ، کلمات کلیدی دامنه خود را برای تعداد کلمات بالاتر و موقعیت پایین فیلتر کنید:

  1. دامنه خود را وارد قسمت جستجو کنید.
  2. به گزارش “کلمات کلیدی ارگانیک” بروید.
  3. برای موقعیتهای پایین فیلتر کنید (به عنوان مثال ، ۲۰-۴۰).
  4. برای تعداد کلمات بالاتر فیلتر کنید (به عنوان مثال ، ۵+).
کلمات کلیدی با دم بلند و crunchbase در ahrefs.

در مورد بالا ، من از Ahrefs برای یافتن یک فرصت جدید (فرضی) برای Crunchbase استفاده کردم: ارزش خالص شرکت ها و افراد.

از اینجا ، از چشم خود به الگوهای الگو استفاده کنید ، یا لیست پرس و جو را به صفحه گسترده صادر کنید و هر یک از آنها را دسته بندی کنید تا زمانی که شروع به دیدن این الگو کنید. همچنین با گزینه های فیلتر کردن بازی کنید. برخی از سایت ها به تعداد کلمات بالاتر نیاز دارند ، برخی دیگر الگوهای کمتری را با کلمات کمتری شروع می کنند.

۳٫ جستجوی داخلی

با نگاهی به جستجوی داخلی کلمات کلیدی در ابزار مانند گوگل آنالیز، Algolia یا تماشاچی فواید زیادی دارد. یکی از آنها درک ویژگیهایی است که کاربران به دنبال آن هستند یا نیازهای اطلاعاتی است که می توانید به یک ویژگی تبدیل کنید.

برای یافتن داده های جستجوی داخلی در Google Analytics ، به:

  1. رفتار – اخلاق؛
  2. جستجوی سایت؛
  3. شرایط جستجو
  4. به ستون “عبارت جستجو” نگاه کنید.
نحوه یافتن اصطلاحات جستجو داخلی در google analytics.

مانند روشهای تحقیق قبلی کلمه کلیدی ، هدف این است که به دنبال نمایش داده شد با همان نحو و شناسایی الگوهای. (ابزارهای تجزیه و تحلیل متنی مانند این می توانند به مقیاس پردازش کمک کنند.)

۴- از ابزارهایی برای کشف موضوعات جدید استفاده کنید

برخی از ابزارها ، مانند موضوعات منفجر کننده ، کاوشگر محتوا Ahrefs ، Google Trends ، اکتشاف محتوا الکسا یا Buzzsumo می توانند به شما در کشف مباحث مربوط به افزایش کشش در وب کمک کنند.

منفجر شدن موضوعات
موضوعهای منفجر کننده به شما می گوید که چگونه موضوعات در طی یک دوره زمانی متداول هستند.
ابزار اکتشاف محتوا alexa.
ابزار جستجوی محتوا الکسا روند تعداد مقالات منتشر شده و درگیری رسانه های اجتماعی را نشان می دهد.

این مباحث را می توان به ویژگیهای جدید ترجمه کرد ، اما شما باید با یک “ایده بذر” شروع کنید – یک شکار (بر اساس تحقیقات JTBD شما) برای آنچه ممکن است کاربران بخواهند مربوط به محصول شما باشد ، شروع می کنند.

کشف موضوع buzzsumo.
بر اساس مبحث وارد شده ، Buzzsumo زیر نویس ها ، سؤالات و کلمات کلیدی را ارائه می دهد.

این ابزارها می توانند ایده های شما را تأیید کرده و موضوع را بیشتر بررسی کنند. مشکلات و نیازهای مخاطبان خود را پیدا کنید و آنها را به ویژگی های جدید ترجمه کنید.

۵- از مشتریان خود بپرسید

یکی از بهترین راه ها برای اطلاع رسانی از ویژگی های جدید ، درخواست مستقیم از گروه هدف خود است! اگر نمی توانید افراد را به دفتر خود دعوت کرده و ویژگی جدیدی از آنها بکشید ، دو گزینه دارید: از شبکه های اجتماعی یا یک بستر آزمایش کاربر استفاده کنید .

به سادگی می پرسید “چه ویژگی باید بسازیم؟” در توییتر یا فیس بوک می تواند به گفتگوهای جالب منجر شود. همچنین می توانید موارد ذکر شده را در شبکه های اجتماعی رصد یا نظارت کنید و به دنبال شکایت یا درخواست ویژگی ها باشید. همین امر در مورد پشتیبانی مشتری نیز پیش می رود: مشتریانی که مرتبا از آنها شکایت می کنند یا درخواست می کنند ، از چه ویژگی هایی استفاده می کنند؟

با این حال ، گاهی اوقات ، مانند آنچه از آزمایش از راه دور کاربر دریافت می کنید ، به چیز بیشتری نیاز دارید. بسترهای نرم افزاری مانند Userlytics ، UserTesting یا Lookback به شما امکان می دهد کاربران را ضبط یا نظرسنجی کنید و دریابید که چه عملکردی از دست رفته اند.

چگونه ویژگی های محصول جدید SEO را دوستانه کنیم

اکنون که شما یک نحو پرس و جو مربوط به پرس و جو را شناسایی کرده اید ، سوال اینجاست که آیا می توانید (یا باید) یک الگوی صفحه جدید ایجاد کنید یا به صفحات موجود اضافه کنید. پاسخ توسط قصد کاربر داده می شود:

  • اگر صفحات موجود در حال حاضر هدف مشخصی را هدف قرار داده اند و ویژگی جدید آن را رقیق می کند ، صفحه جدیدی برای آن ایجاد کنید.
  • اگر ویژگی جدید افزودنی یا مکمل است ، آن را در صفحات موجود ادغام کنید.

هیچ پاسخ کوکی برش وجود ندارد که در هر مورد صحیح است ، بنابراین از بهترین قضاوت خود استفاده کنید. این ویژگی را در یک مقیاس کوچک مستقر کنید تا بررسی کنید که چقدر خوب برای کاربران کار می کند و اینکه آیا ویژگی جدید به شما کمک می کند الگوی پرس و جو را که قبلاً رتبه بندی کرده اید یا یک مورد جدید رتبه بندی کنید.

به عنوان مثال در G2 ، ما آموختیم که نحو پرس و جو مانند “رایگان [نام [نرم افزار]]” را نمی توان با یک فیلتر در صفحه دسته بندی حل کرد. برای اینکه دوستانه جستجو و ارائه بهترین پاسخ باشد ، به یک الگوی صفحه جدید نیاز دارد. کاربران نمی خواهند به یک صفحه بیایند و برای دیدن نرم افزار رایگان بر روی فیلتر کلیک کنند. آنها فقط وقتی به جستجوی آنها می پردازند می توانند به راه حلهای رایگان دسترسی پیدا کنند.

هنگام ایجاد صفحات جدید یا به روزرسانی صفحات موجود ، مواردی را باید در نظر داشته باشید.

کلیدهای اضافه کردن ویژگیهای سازگار با سئو

ویژگی های سازگار با سئو عمدتاً به ارائه اطلاعات ، ایجاد انواع صفحه ، ادغام UGC و ارائه الگوهای در صفحات محصول یا دسته بندی می پردازند. هنگامی که آنها را توسعه داده و حمل می کنید ، باید سه عامل را در خاطر داشته باشید تا بیشترین میزان آلی را از آنها بدست آورید.

۱٫ دسترسی

اول ، آنها باید در دسترس عموم برای کاربران و موتورهای جستجو باشند. این بدان معناست که موتورهای جستجو باید بتوانند هرگونه اسکریپت یا چارچوبی را که با آنها ساخته شده ارائه دهند و محتوا را تجزیه کنند.

بخش بزرگی از آن سرعت و دوستی موبایل است . ویژگی های جدید را با استفاده از ابزار ارائه دهنده Google در کنسول جستجو ، PageSpeed ​​Insights و تست تلفن همراه آنها تست کنید:

کنسول جستجوی Google

  1. به بازرسی URL بروید.
  2. URL را وارد قسمت جستجو کنید.
  3. روی “آزمایش زنده” کلیک کنید.
  4. بر روی “تصویر” کلیک کنید؛
  5. اطمینان حاصل کنید که URL مشکلی ندارد.
بازرسی url در کنسول جستجوی Google.

Google PageSpeed ​​Insights

بینش صفحات گوگل.

تست دوستانه موبایل Google

تست موبایل-دوستانه توسط google.

۲٫ قابلیت کشف

دوم ، این صفحات برای موتورهای جستجو قابل کشف هستند ، که به پیوندهای داخلی و نقشه های XML می رسد.

اطمینان حاصل کنید که صفحات جدید یتیم نشده اند و در عمق خزیدن خیلی کم لنگر انداخته اند. سایت خود را با ویژگی هایی که به تازگی مستقر شده اند ، در یک محیط صحنه قرار دهید و معیارهایی مانند عمق خزیدن و پیوندهای داخلی را با صفحات مشابه در نسخه زنده سایت خود مقایسه کنید.

گزارش عمق خزیدن از قورباغه جیغ.
گزارشی از عمق خزیدن در Screaming Frog.

دور کردن چند هزار صفحه به طور هم زمان و بدون پیوند دادن به آنها به درستی می تواند بیش از موفقیت یک ویژگی جدید را کاهش دهد – همچنین می تواند منجر به خزیدن مشکلات بودجه شود.

یکی از راه های جلوگیری از این مشکل ، اضافه کردن یک ماژول صفحه اصلی است که به صفحات توپی (اغلب صفحات دسته) پیوند می یابد که صفحات ویژگی جدید در آن پیوند دارند. همچنین اطمینان حاصل کنید که بین صفحات ویژگی های جدید پیوند برقرار کرده اید تا این امر آسان شود:

  • Google برای درک رابطه آنها؛
  • کاربران برای حرکت بین آنها؛
  • برای عبور از الگوی صفحه جدید ، ارزش سهام را پیوند دهید.

۳٫ ارتباط

سوم ، ویژگی ها نیاز به آدرس دادن به کاربر جدید یا کار برای انجام کار دارند (یعنی ارائه ارزش). سؤالهایی را که با ویژگی جدید هدف خود قرار داده اید بررسی کنید و مطمئن شوید که اطلاعات و ارزش ارائه شده برای کاربران برای به دست آوردن چیزی از آن کافی است. بهینه سازی برای جستجو بدون بهینه سازی برای کاربران ، مارک و غیره ، آینده ای ندارد.

علاوه بر نظارت بر رتبه بندی برای الگوهای پرس و جو هدفمند ، به معیارهای رضایت کاربر توجه کنید ، که بستگی به نیاز اصلی پرس و جو دارد. در بیشتر موارد ، این زمان به صفحه است ، عمق پیمایش یا یک رویداد کلیک باعث شده است. در صورت امکان ترکیبی از هر سه را توصیه می کنم.

ایجاد پرونده برای ویژگی های محصول جدید

مگر اینکه یک راه اندازی کوچک و چالاک باشید ، حمل و نقل ویژگی های جدید به آسانی به نظر نمی رسد. به احتمال زیاد شما باید برای دریافت منابع توسعه دهنده و طراح و ایجاد درخواست های خود در قالب های صحیح برای تیم های محصول اقدام کنید تا آنها را به جلو سوق دهد.

سه چیز به شما کمک می کند تا از قدم های خود استفاده کنید.

۱٫ فرایند را بدانید

اگر قبلاً اصطلاح اسکرام یا چابک را نشنیده اید ، عقب هستید. برای متناسب کردن چارچوب اسکرام ، باید ویژگی های جدیدی در داستان های کاربر نوشته شود .

این الگوی زیر ، “من به عنوان یک کاربر ، می خواهم …” باشد و نتیجه نهایی را برای کاربران شرح می دهد. سپس ، توسعه دهندگان می توانند بلیط برای هر قطعه ایجاد کنند که منجر به نتیجه شود.

همچنین توجه داشته باشید که توسعه دهندگان معمولاً بیش از دو هفته با یک جلسه برنامه ریزی و یکپارچهسازی با سیستمعامل کار می کنند. اگر می توانید ، در هر دو مورد حضور داشته باشید تا ارزیابی کنید ویژگی مورد نظر شما در حال ساخت است.

۲٫ ارزش را تعریف کنید

رهبران محصول اغلب می خواهند تخمینی از بازده را ببینند. منابع کمیاب هستند و با توجه به تأثیر احتمالی باید اولویت بندی شوند. به بیان ساده ، درخواست یک تیم برای ساختن چیزی “فقط به خاطر” کافی نیست. شما باید شماره ها را بیاورید

خوشبختانه ، تخمین ترافیک از پرس و جوهایی که در طی تحقیق نحو پرس و جو مشخص کرده اید ، باید بسیار ساده باشد. کار شما این است که ترافیک بالقوه را به عده ای متصل کنید که تأثیرگذاری بر تجارت دلاری — دلار را به صورت ایده آل نشان دهد.

۳٫ شروع کوچک کنید

محصولات حداقل قابل دوام (MVP) را در صورت امکان راه اندازی کنید. یا ویژگی های جدیدی را در زیر مجموعه صفحات یا عملکرد محدود داشته باشید. MVP ها به شما امکان می دهند تأثیرات سریع را اثبات کنید ، منابع بیشتری کسب کنید و از نقشه راه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

قبل از راه‌اندازی یک ویژگی MVP ، اطمینان حاصل کنید که عملکرد شما معیار است. آیا برنامه ای برای اندازه گیری موفقیت و مستند یافته های خود را.

نتیجه

SEO ها اغلب به اهداف بلند دست می یابند و تحت فشار زیاد کار می کنند. آنها باید تلاش خود را به روشی که نتایج نشان می دهد اولویت بندی کنند. در غیر این صورت ، آنها خطر از دست دادن اعتبار و منابع را به خطر می اندازند.

شرکت هایی که ترافیک ارگانیک را با موجودی خود مقیاس می کنند ، بندرت به بک لینک احتیاج دارند. بیشتر اوقات ، آنها به SEO فنی نیاز دارند. با این حال ، حتی بهترین SEO فنی به جایی می رسد که ۹۰٪ فرصت ها بیشتر شده و رشد کند می شود. در این حالت ، ویژگی های محصول جدید در قالب قالب صفحه جدید یا انواع اطلاعات مهم هستند.

در صورت موفقیت آمیز ، فرصت های SEO محور می تواند با هدف قرار دادن عمودی های بیشتر یا به صورت افقی با ارائه خدمات جدید ، به یک شرکت بطور عمودی گسترش یابد. SEO یک کانال کشش است و حجم جستجو نشانگر تقاضا است.

بزرگترین چالش برای بدست آوردن بودجه لازم برای پشت سر گذاشتن چنین فرصت هایی است و راه غلبه بر آن ساختن پرونده ای محکم و مبتنی بر داده است.

منبع : cxl
[تعداد: 4   میانگین: 4/5]

About admin

(با نام یاد خدا) من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. و در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشند.

همچنین بررسی کنید

چسب لاکسیل چیست

کمپانی ایتالیایی چسب لاکسیل ، یکی از برندهای مطرح جهانیست که حدود ۲۵ سال است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *