خانه / need web / ۲۰ روند مناسب در سال ۲۰۱۹ برای افزایش فروش اینترنتی شما

۲۰ روند مناسب در سال ۲۰۱۹ برای افزایش فروش اینترنتی شما

طبق آمار، ۴۶ درصد کل کاربران اینترنت آسیایی محصولات یا کالاها را از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت خریداری کرده اند و تعداد آنها در سال های آینده افزایش خواهد یافت.

در چند سال گذشته، ما شاهد تحولات زیادی در شیوه های تجارت الکترونیک بوده ایم و هنوز شاهد آن هستیم.

از افزایش استفاده از تلفن همراه تا ورود در وب سایت جهت سفارش محصولات افزوده، تجارت الکترونیک چهره ها را تغییر داده و ادامه می دهد.

بنابراین، این که آیا آن B2C یا B2B است، شما نمی توانید این ۲۰ روش آینده را نادیده بگیرید که تجارت الکترونیک را در سال ۲۰۱۹ تغییر خواهد داد.

 

افزایش فروش اینترنتی

 

۲۰ روند مناسب در سال ۲۰۱۹ برای افزایش فروش اینترنتی شما در زیر :

تجربه مشتری بهتر
واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
Dominance برنامه تلفن همراه
جستجوی پیشرفته محصول
یادگیری ماشین و هوش مصنوعی
شخصی
تبلیغات مبتنی بر علاقه
جستجوی صوتی چهره جستجوگرها را تغییر خواهد داد
تحقیق آنلاین خرید آنلاین (ROPO)
روش های پرداخت بهتر (Cryptocurrency)
تجارت الکترونیک با ویژوال های بهتر
ویدئو و تاثیر آن در تبلیغ
آمازون و آمازون جستجوگرها
جستجوی تصویر
حمل و نقل سریع و ترابری بهتر
Chatbots
رسانه های اجتماعی
فروشگاه های فیزیکی هنوز مرده اند
B2B = B2C
استفاده از مرورگر کمتر

 

۱ – تجربه مشتری بهتر (دستیار مجازی)

خرید چیزهایی از فروشگاه آنلاین و فروشگاه های فیزیکی دو تجربه متفاوت است. اما، راه تجارت الکترونیک در حال انجام است، هر دو این تجربیات در آینده نزدیک تقریبا مشابه خواهند بود.

آنچه در فروشگاه واقعی اتفاق می افتد – دستیار انسان کمک می کند تا محصولات مناسب خود را برای شما بر اساس سلیقه و ترجیحات شما پیدا کنید. آنچه در سالهای آینده اتفاق می افتد این است که شما به یک سایت تجارت الکترونیک وارد می شوید و یک دستیار مجازی به شما پیشنهاد می کند و با سؤالات مختلف راهنمایی می کند.

دستیارهای مجازی خرید را واقعی تر می کنند و تصمیم گیری های خرید بهتر خواهد شد.

 

۲ – واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در تجارت الکترونیک

واقعیت افزوده یک حرکت بزرگ در تجارت الکترونیک است و یکی از روند رو به رشد تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۹ است. به خریداران کمک می کند تا محصولات را با ایجاد یک محیطی که خرید آن می تواند واقعی تر باشد، انتخاب کند.

Sephora، یک فروشگاه زنجیره فروشگاه های لوازم آرایشی فرانسوی در سال ۱۹۶۹ تاسیس شد، کاملا معروف به تجربه مشتری بزرگ. Sephora با استفاده از واقعیت افزوده می توانید حالت آرایش مختلف را امتحان کنید و تصاویری را با لباس مورد نظر خود در نظر بگیرید.

Lenskart – یک پلت فرم تجارت الکترونیک هند برای چشم انداز به کاربران اجازه می دهد که صدها فریم در ۳D را امتحان کنند. این شکل از چهره شما را جذب می کند و یک چهره مجازی ایجاد می کند، بنابراین می توانید فریم های مختلف را امتحان کنید و سپس برای خرید بروید.

آمازون و IKEA دو غول در حال توسعه از نظر AR هستند. آمازون به شما امکان می دهد تا با استفاده از نرم افزار AR چندین محصول یا لوازم را امتحان کنید تا بتوانید خرید آگاهانه انجام دهید. IKEA Place یک برنامه مبتنی بر AR است که به کاربران اجازه می دهد تا قبل از خرید مبلمان و لوازم جانبی را امتحان کنند.

در اینجا، خریداران ایده دقیق درباره محصول را دریافت خواهند کرد. شما دیگر نباید تصور کنید که چگونه این مبل در اتاق نشیمن من است، شما واقعا می توانید آن را ببینید!

AR تا به حال پیشرفت بزرگی کرده است و قطعا یکی از تغییرات در تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۹ است.

 

 ۳ Dominance برنامه تلفن همراه

توسعه وب سایت تجارت الکترونیک کارآمد اولین گام برای هر کسب و کار آنلاین فروش است، اما این مشکل در اینجا متوقف نمی شود. خریداران بیشتر روی موبایل تمرکز می کنند و ترجیح می دهند از تلفن همراه خود خریداری کنند. با توجه به SearchEngineLand، نزدیک به ۶۰ درصد از کل جستجوهای Google از دستگاه های تلفن همراه است. موتورهای جستجو در حال حاضر به کسب و کارها توصیه کرده اند تا وبسایت خود را بیشتر دوستانه به اشتراک بگذارند، اما برنامه های تلفن همراه این مسابقه را برده اند. کاربران محصولات ۲۸۶ درصدی را در برنامه های تلفن همراه مرور می کنند از وب موبایل.

 

جهت اطلاع بیشتر در مورد وب موبایل این پیشنهاد (قالب واکنش گرا چیست؟) را حتما ببینید.

 

صنعت نرم افزار موبایل ۱۸۹ میلیارد دلار درآمد را تا سال ۲۰۲۰ متوقف می کند، و تمام رهبران تجارت الکترونیک از استفاده از برنامه های تلفن همراه استفاده می کنند. این یک نشانه روشن از افزایش درآمد برای تمام تجارت الکترونیک است و به همین دلیل است که آنها در استفاده از برنامه تلفن همراه در وب سایت تبلیغ می کنند.

 

۴ – جستجوی پیشرفته محصول جهت افزایش فروش بیشتر اینترنتی

هنگامی که سامسونگ را بر روی نوار جستجوی آمازون تایپ می کنید، محصولات مختلفی را که شامل کلمات کلیدی برای سامسونگ هستند، ارائه می دهد.

مانند هدفون سامسونگ یا موبایل سامسونگ J7. این پیشنهادات بر اساس محبوبیت است.

این موجب صرفه جویی در وقت و همچنین به شما یک ایده ساده از محصولات روند از یک نام تجاری خاص می دهد.

افزونه هایی مانند این ارزش ها را به وب سایت خاص اضافه می کنند و اگر شما در تکنولوژی BigCommerce کار می کنید، باید این Add-Ons های BigCommerce را که ما ساخته ایم، امتحان کنید.

بنابراین، یکی از روندهای تجارت الکترونیک ۲۰۱۹ می تواند جستجوی پیشرفته باشد که ما می توانیم پیشنهادات شخصی تر را مشاهده کنیم.

این پیشنهادات بیشتر تصحیح شده و مبتنی بر علاقه است. این قطعا زمان چرخه خرید را کوتاه می کند.

 

 

۵ – یادگیری ماشین و هوش مصنوعی

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در حال حاضر تاثیر زیادی در زمینه های تجاری عمده ای می گذارد. یادگیری ماشین برنامه ای است که تجربه کاربر بهتر را براساس اطلاعات قبلی و رفتارهای خرید شما ارائه می دهد. این به طور کامل در تجارت الکترونیک معقول است چرا که هر کس دارای گزینه های مختلف و ترجیحات است.

همانطور که در یک فروشگاه فیزیکی می بینید که در آن شما یک مشتری منظم هستید، مغازه دار می داند که چه لباس هایی را دوست دارید، تجارت الکترونیک باعث خواهد شد که شما در سال های آینده هم همینطور احساس کنید. یادگیری ماشین و هوش مصنوعی یکی از انتظارات تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۹ است.

 

۶ – شخصی

۴۵٪ از مشتریان ترجیح می دهند از یک پلت فرم تجارت الکترونیک خرید کنند که می تواند توصیه های شخصی را ارائه دهد. و ۵۶٪ از خریداران آنلاین به فروشگاه تجارت الکترونیک بازگشت که توصیه های شخصی را ارائه می دهد.

آمازون آن را بسیار خوب درک کرده است، و شما واقعا می توانید تعداد زیادی از توصیه های بر اساس تاریخ خود را ببینید. آمازون از «لیست علاقه مندی های شما» به «مجموعه شما»، احساس شخصی سازی کامل می کند. اما شخصی سازی درست در آنجا متوقف نمی شود. با توجه به رفتار خرید شما، سیستم عامل های eCommerce ایمیل های مختلفی را با پیشنهادات هیجان انگیز ارسال می کنند.

 

۷ – تبلیغات مبتنی بر علاقه افزایش فروش اینترنتی

 

آگهی های شخصی که همچنین به عنوان تبلیغات علاقه مند به نام شناخته می شود دقیق تر در سال ۲۰۱۹٫ گوگل سعی در ارائه بهترین تبلیغات است که مناسب با توجه به ترجیحات کاربر، و تبلیغات شخصی سازی یکی از روند تجارت الکترونیک ۲۰۱۹ به در انتظار است.

تجارت الکترونیک خدمات بازاریابی دیجیتال در حال تکامل است و تبلیغاتی را که می خواهید مشاهده کنید ارائه می دهد. یادگیری ماشین با سابقه مرور شما متصل است به شما بهترین تبلیغات می دهد که شانس فروش و تبدیل را بهبود می بخشد.

 

 

۸ – جستجوی صوتی چهره جستجوگرها را تغییر خواهد داد

طبق گفته Comscore، بیش از ۵۰ درصد از کل جستجوها تا سال ۲۰۲۰ جستجوهای صوتی انجام می شود. در حال حاضر، این واقعیت شناخته شده است که وب سایت های کسب و کار با توجه به به روز رسانی موتور جستجو تغییر خواهند کرد. و Google اطمینان حاصل خواهد کرد که کاربران بهترین نتایج را در جستجوی صوتی دریافت می کنند. این به عنوان یک مبدل بازی در موتورهای جستجو بهینه سازی خواهد شد و وب سایت های تجارت الکترونیکی را با توجه به جستجوی صوتی طراحی خواهد کرد.

Dominos، Lyft، و Walmart قبلا این را جدی گرفته اند و خدمات مبتنی بر صدا را به مشتریان خود ارائه می دهند. این قطعا یک روند تجارت الکترونیک است که انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ باشد.

 

۹ – تحقیق آنلاین و خرید آنلاین (ROPO)

۸۲ درصد از کاربران تلفن همراه در جستجوی فروشگاه های محلی برای خرید هر محصول هستند و ۱۸ درصد از آنها در عرض ۲۴ ساعت تبدیل می شود.

تحقیق آنلاین و خرید آنلاین یک اقدام جدید برای ارزیابی اثربخشی کمپین های دیجیتال است.

با ترکیبی دیوانه از دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، CRM، دروازه های پرداخت و سیستم POS، اثربخشی کمپین های آنلاین را می توان سنجید و ۲۰۱۹ یک سال برای دریافت ROPO بیشتر تصحیح می شود.

ماتالن – خرده فروش انگلیس پس از سرمایه گذاری ۱ پوند در AdWords، فروش ۴۶ پوند را کسبکرده است.

 

۱۰ – روش های پرداخت بهتر (Cryptocurrency)

پرداخت های آنلاین حدود ۱۰ سال پیش به عنوان یک فعالیت ترسناک مورد استفاده قرار گرفت، اما اکنون ترس از بین رفته است. مردم از روش های مختلف برای پرداخت آنلاین استفاده می کنند. از طریق کارت اعتباری / بدهی و PayPal از آمریکا و کانادا هزینه می شود.

اما استفاده از وله ها به طور چشمگیری افزایش می یابد و اپل پلاس، Walmart Pay، سامسونگ پلاس و Android Pay رهبران هستند. کیف پول را با لمس ایمنی آسان و سریع می سازد، بنابراین برای دیدن این تغییر بسیار واضح است.

با معرفی Cryptocurrency، تجارت الکترونیک به مرحله ای رسیده که خریداران می توانند محصول را خریداری و پرداخت کنند و از طریق رمزنگاری ارز استفاده کنند.

 

۱۱ – تجارت الکترونیک با ویژوال های بهتر

ویژوال بهترین راه برای اجازه دادن به هر مشتری می داند که محصول شما امیدوار کننده است. شرکت های آنلاین در حال حاضر تم های تجارت الکترونیک را با تصاویری عالی و محتوای ویدئویی ترجیح می دهند تا مشتریان خود را بدانند چگونه محصولات خود را امیدوار کنند.

بلروی – ارائه دهنده لوازم جانبی آنلاین با استفاده از تصاویری فوق العاده برای معرفی هر یک از محصولات خود و نشان می دهد که چگونه محصولات خود را با دیگران مقایسه کنید.

 

۱۲ – ویدئو و تاثیر آن در تبلیغ

یک ویدیو یک راه عالی برای اجازه دادن به افراد است که چه ویژگیهایی را دارند که محصولات شما را مشاهده می کنند. ما همیشه نمونه ای از Bellroy را برای ارائه محصول از طریق فیلم ارائه می دهیم. اما، قرار دادن فیلم ها در Hero Carousel به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند.

هنگامی که خریداران بالقوه در یک صفحه اصلی قرار می گیرند، یک ویدیو با کیفیت بالا در کانال یا سایت می تواند بازدید کنندگان را برای یک لحظه مکث و بررسی محصول. مطمئنا تعداد بازدیدها در صفحه محصول افزایش می یابد، از این رو فروش بیشتر می شود.

 

۱۳ – آمازون و جستجوگرها در آمازون

آمازون بزرگترین موتور جستجو از لحاظ پیدا کردن محصول است و همچنان در سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد یافت. آمازون سومین خرده فروشی پس از Walmart و CVS است. این برند معتبر ترین در کانادا با ۱۵ برنده از ۲۳ دسته تجارت الکترونیک است.

همانطور که می دانیم، آمازون بزرگترین موتور جستجو برای محصولات است و از این رو، بهینه سازی جستجو در موتور جستجوگر [جستجوگرها] برای آمازون توسعه یافته است.

آمازون جستجوگرها فرآیند افزایش محصول خاص بر روی کلمات کلیدی مورد نظر است، درست مثل یک فرایند جستجوگر عادی. در طول زمان، آمازون توسعه داده شده است، و یک دنیای بازاریابی دیجیتال شخصی شامل SEO، PPC، توسعه محتوا و بازاریابی، A + Content، Storefront و محتوای محرمانه پیشرفته [EBH] ایجاد کرده است.

آمازون کاربران بیشتری را اضافه خواهد کرد و یک نقطه عطف جدید در سال ۲۰۱۹ ایجاد خواهد کرد. با یک بازار شخصی برای جستجوگرهای آمازون، بازاریابان مجبور بودند آن را جدی بگیرند. در سال ۲۰۱۹، آمازون و جستجوگرها آن یکی از گرایش های تجارت الکترونیک کنجکاو است.

 

۱۴ – جستجوی تصویر (افزایش فروش اینترنتی)

 

در سال ۲۰۱۹، یک روش بهتر برای جستجوی تصویر در آینده خواهد بود. جستجوی تصویری eBay به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از عکس های خود و یا تصاویر آنلاین و یا یک وبلاگ، محصول تطبیق پیدا کنند. Pinterest برای یافتن جستجوی تصویری بسیار دشوار است و ۲۰۱۹ در مورد جستجوی تصویر برای تجارت الکترونیک خواهد بود.

 

۱۵ – حمل و نقل سریع و ترابری بهتر

امروز تحویل این روزها به شدت انتظار می رود و در سال ۲۰۱۹ تغییر بزرگی خواهد بود. بیشتر سیستم عامل های eCommerce در حال ارائه یک روز و ارائه گزینه های مختلف تحویل خواهد شد. سیستم عامل ها انعطاف پذیری در ارائه محصول را فراهم می کنند و در سال های آینده نیز تدارکات صاف خواهد شد.

 

 ۱۶ Chatbots در تجارت الکترونیک

chatbot یک تکنولوژی یادگیری ماشین است که پیشنهادات را ارائه می دهد و با مشتریان مکالمه دارد. این یک محیط تعاملی برای مشتریانی است که در آن chatbot سوالات را برای مشتریان ارائه می دهد و بهترین نتایج ممکن را ارائه می دهد.

این یک راه جالب برای ارائه نتایج علاقه مند به مشتریان است، و تجارت الکترونیک بیشترین سود را دارد. هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۵ صنعت ۳۶٫۸ میلیارد دلار خواهد بود و تجارت الکترونیک بخش بزرگی از درآمد را به اشتراک خواهد گذاشت.

eBay، SnapTravel، Aerie نمونه هایی هستند که از chatbots برای تبدیل مشتری استفاده می کنند.

 

۱۷ – رسانه های اجتماعی (شبکه های اجتماعی) برای افزایش فروش اینترنتی

رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک ضربه بزرگ برای تجارت الکترونیک است. فیس بوک، توییتر و اینستاگرام، رهبران در رانندگی مشتریان بالقوه در وب سایت هستند و یکی از بهترین ابزار برای مشارکت مشتریان است.

فیس بوک، توییتر، نمایش مشخصات عمومی، Pinterest و Snapchat ابزار پیشرو در زمینه رسانه های اجتماعی برای تجارت الکترونیک در حال حاضر است و در سال ۲۰۱۹ ما تبلیغات شخصی تر را مشاهده می کنیم که باعث افزایش نرخ تبدیل به افزایش ترافیک مرتبط خواهد شد.

 

۱۸ – فروشگاه های فیزیکی هنوز مرده اند

بله فروشگاه های فیزیکی هنوز هم می توانند پیشنهاد کنند. بسیاری از سیستم عامل های آنلاین، فروشگاه های فیزیکی را به دلایل مختلف مانند تبادل محصول، آزمایشات محصول، تجارب حقوقی و غیره باز کرده اند.

IRL (In Real Life) یکی از نمونه هایی است که فروشگاه اجازه می دهد مارک های آنلاین خود را به نمایش محصولات خود را در صفحه نمایش.

آمازون برو یک فروشگاه مواد غذایی انقلابی است که به کاربران اجازه می دهد محصولات را انتخاب کنند و ترک کنند! پرداخت ها به صورت خودکار از حساب حذف می شوند.

 

پیشنهاد : تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی

 

 ۱۹ – B2B = B2C

انتظار می رود ۵۶٪ از خریداران B2B بیش از نیمی از کل خرید خود را از سیستم عامل های آنلاین خرید کنند. بیش از ۷۰٪ از خریداران B2B شروع به جستجو عمومی می کنند. در سال ۲۰۱۹، تعداد زیادی به نفع خریداران B2B می بینیم و راه آن جریان است، همانند B2C.

 

۲۰ – استفاده از مرورگر کمتر (یا با کامپیوتر)

در سال های آینده، ما شاهد سقوط شدید در استفاده از مرورگرها خواهیم بود. برنامه های تلفن همراه در حال حاضر پوشش بازار را پوشش می دهند و تمام غول های بزرگ تجارت الکترونیک از استفاده از برنامه ها استفاده می کنند.

از سوی دیگر، تبلیغات با توجه به ارتباطات برنامه های رسانه های اجتماعی بیشتر متمرکز و علاقه مند می شوند، موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک سیستم عامل های تجارت الکترونیک نخواهند بود.

واقعا جالب است که آینده مرورگرها را در سالهای آینده و تاثیر آن در تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۹ ببینیم.

 

منبع

درباره‌ی داریوش مستفید

داریوش مستفید
(با نام یاد خدا) من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. و در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشند.

همچنین ببینید

کسب درامد اینترنتی در منزل با سیستم همکاری فروتل

آموزش به صورت رایگان و واقعی کسب درامد اینترنتی در منزل با سیستم همکاری فروتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *