خانه / need web / تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی

تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی

یکی از عامل های مهم که تاثیر گذاری بیشتری در کسب و کار اینترنتی را دارد همان شبکه های اجتماعی هستنند که نقش بسیار مهمی در بازاریابی اینترنتی و تبلیغات را دارا می باشند که توضیحات همراه با با انواع رسانه های اجتماعی هر کدام در قسمت زیر توضیح داده شده است.

اگر از رسانه های اجتماعی به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک استفاده نمی کنید، از مشتریان ارزشمند و بازاریابی ارزان استفاده می کنید. با حدود ۷۰ درصد از آمریکایی ها با استفاده از رسانه های اجتماعی، کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما توانایی بالایی برای رسیدن به تعداد زیادی از مردم دارند.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی

 

اما در حالی که شما باید در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید، نباید لزوما در هر کانال باشد. مهم این است که شما در سیستم عامل هایی که احتمال بیشتری دارند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید، سرمایه گذاری کنید.

 

تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی توضیحات در مورد هر کدام : راهنمای بازار کار

 

برای انتخاب بهترین کانال های رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود، وقت خود را برای آشنا شدن با هر شبکه، نحوه اجرا و آنچه جمعیت شناسی از آن پلتفرم استفاده می کنید، اختصاص دهید. در اینجا اصولی هستند که باید در مورد سیستم عامل های اجتماعی محبوب ترین امروز بدانید.

 

فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی در وب است، هر دو در شناسایی نام و تعداد کل کاربران. با نزدیک به ۲ میلیارد کاربر فعال، فیس بوک یک ابزار عالی برای برقراری ارتباط با مردم در سراسر جهان است.

در سالهای پس از آن، فیس بوک از یک وبسایت ساده که دانشآموزان دانشگاه میتوانند در یک پلت فرم اجتماعی وب و تلفن همراه چندگانه که هرکسی میتواند با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کند، بلکه افراد مشهور، سازمانها، کسب و کارها و بیشتر ، به لطف ویژگی صفحات.

با توجه به اینکه فیس بوک گزینه های زیادی برای هر نوع سازمان دارد، نقطه شروع خوبی برای کسب و کار شما است، صرف نظر از صنعت شما. شما می توانید از فیس بوک برای به اشتراک گذاری عکس ها، فیلم ها، به روز رسانی های مهم شرکت و موارد دیگر استفاده کنید. علاوه بر این، سایت می تواند نگهداری کمتر از سایر شبکه های اجتماعی باشد. هر چند روز یکبار یا فقط چند هفته یکبار چند بار به روزرسانی می کنید، در مورد آنچه که طرفداران شما فکر می کنند متفاوت نیست.

[در مورد این شبکه اجتماعی بیشتر بدانید: تاثیر فیسبوک بر کسب و کار اینترنتی ]

 

با توییتر، شما می توانید به روز رسانی متن کوتاه (۲۴۰ کاراکتر یا کمتر)، فیلم ها، تصاویر، لینک ها، نظرسنجی ها و غیره به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید به راحتی با ذکر نام کاربران خود در پست های خود با دیگر کاربران تعامل داشته باشید، بنابراین توییتر یک راه عالی برای برقراری ارتباط سریع با افراد در سراسر جهان است.

توییتر به طور متوسط ​​حدود ۳۲۸ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان است و یکی از ۱۰ وب سایت برتر در ایالات متحده است. با توجه به گستردگی آن، این پلت فرم نه تنها یک راه عالی برای فروش کسب و کار شما بلکه یک کانال موثر برای مدیریت سرویسهای مشتری است. به عنوان مثال، اگر شما فعال حضور توییتر خود را نگه دارید، مشتریانی که در این پلتفرم فعال هستند، به دنبال شما خواهند بود که نگرانی های خود را ابراز کرده یا ستایش خود را به اشتراک بگذارید.

اگر مطالب جالبی داشته باشید، توییتر نیز یک ابزار عالی برای انتشار سریع کلمه است. Retweeting و به اشتراک گذاری محتوای دیگر کاربران فوق العاده ساده است. Hashtags به تقویت پست ها کمک می کند، و اگر یک کاربر با تعداد زیادی از پیروان شما را بازنویسی کند، محتوای شما به احتمال زیاد ویروسی است. اما با توییتر مهم است که تعادل پیدا کنید. لینک ها و رسانه های خود را فقط به اشتراک بگذارید اطمینان حاصل کنید که شما همچنین بسیاری از مطالب جالب و متناسب را از دیگر کاربران توییتر و از سراسر وب به اشتراک می گذارید، بنابراین مخاطبان شما فکر نمی کنند که شما فقط در مورد آنچه که کسب و کار شما انجام می دهید اهمیت می دهید.

 

این پلت فرم بصری اجازه می دهد تا کاربران را به ذخیره و نمایش محتوا با “پین کردن” تابلوهای اعلانات دیجیتال، که می تواند به صورت دسته بندی سازمان یافته است. به عنوان مثال، یک کاربر شخصی ممکن است یک هیئت مدیره غذا اختصاص داده شده به دستور غذاها، یک مجتمع دیگر اختصاص داده شده به عکاسی و غیره داشته باشد. این پلت فرم همچنین دارای مجموعه ای از انواع خاصی از پین هایی به نام Rich Pins می باشد که مارک های آن می توانند برای اضافه کردن اطلاعات خاص به پین ​​های خود، مانند جزئیات محصول و حتی نقشه های مکان. هر پین حاوی تصویر یا ویدئو است.

همانند فیس بوک، Pinterest با کمترین هزینه از نظر فرکانس ارسال است. با این حال، نگه داشتن تابلوهای خود را سازماندهی و جستجو دوستانه می تواند وقت گیر باشد. این نیز بیشتر از یک شبکه توازن از فیس بوک یا توییتر است، بنابراین ممکن است برای همه کار نکند. دسته های محبوب در سایت پروژه های DIY، مد، ورزش، زیبایی، عکاسی و غذا هستند. این بدان معنا نیست که کسب و کارهای خارج از این دسته بر روی پلت فرم موفق نخواهند شد، اما Pinterest را یک ابزار بازاریابی ویژه برای کسب و کار در این مناطق می کند.

[درباره این شبکه اجتماعی بیشتر بدانید: پینترست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی ]

 

اینستاگرام همانند پینترست ، یک پلت فرم رسانه های اجتماعی بصری است که به طور کامل در پست های عکس و ویدئو مستقر است. شبکه فیس بوک دارای بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال است که بسیاری از آنها در مورد غذا، هنر، مسافرت، مد و موارد مشابه آن را ارسال می کنند. نمایش مشخصات عمومی توسط فیلتر های منحصر به فرد و گزینه های ویرایش عکس و ویدئو متمایز است. مهم است که توجه داشته باشید که این پلت فرم تقریبا کاملا تلفن همراه است: شما نمی توانید عکس ها و پست های جدید را در نسخه دسکتاپ بگیرید.

سکه های هنری بیشتر در Instagram تمایل دارند، و بسته به نوع صنعت شما ممکن است مناسب برای کسب و کار شما نباشد. صرفنظر از این، مهم است که فردی که حسابتان را اجرا می کند، جزئیات دقیق و حداقل مهارت های عکاسی پایه ای را در نظر بگیرد تا عکس ها و ویدیوهای ارسال شده در حساب شما با کیفیت بالا باشند.

اگر صنعت شما در Instagram کمرنگ باشد، دلسرد نشوید. اگر شما می توانید هشتگ های مناسب را پیدا کنید تا عکس ها را جذب کنید و بعد از آنها عکس بگیرید، به احتمال زیاد این کار را خواهید کرد.

[در خصوص این شبکه اجتماعی بیشتر بدانید: تاثیر اینستاگرام بر کسب و کار اینترنتی بازاریابی آنلاین Instagram]

 

Snapchat – اسنپ‌ چت

Snapchat یکی دیگر از شبکه های رسانه ای است که فقط برای تلفن همراه استفاده می شود و برای محتوای ناپدید شده آن شناخته شده است. بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر برنامه ماهانه می توانند فیلم ها و عکس هایی که تا ۱۰ ثانیه در یک زمان در دسترس هستند، به یکدیگر ارسال کنند یا مطالب را به داستان های عمومی ارسال کنند، که بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند. در طول پنج سال گذشته، برنامه گسترش یافته است تا چت، پیام رسانی، ذخیره سازی تصویر، رویدادها و محتوای رسانه را شامل شود. در حال حاضر، محتوا را می توان به راحتی ذخیره کرد و در جای دیگر آپلود کرد.

از آنجا که پست ها خیلی موقت هستند، فشار برای ایجاد محتوای فوق العاده جلا وجود دارد. همچنین می توانید ببینید که چه تعداد و کدام یک از کاربران خاص، داستان خود را مشاهده کرده اند. کسب و کار کوچک بیشتر به احتمال زیاد از ویژگی های «داستان های پلتفرم» استفاده خواهد کرد، اما به یاد داشته باشید که فقط کاربران که شما را اضافه کرده اند می توانند محتوای داستان های خود را مشاهده کنند. با این حال، هنگامی که شما یک مخاطب داشته باشید، Stories به شما امکان می دهد به آسانی محتوای محتوا تحت محتوا و تعاملی ایجاد کنید. [درباره استفاده از Snapchat برای کسب اطلاعات بیشتر بدانید.]

 

یوتیوب یک پلت فرم به اشتراک گذاری ویدیو با بیش از ۱ میلیارد کاربر است که مردم می توانند مشاهده، آپلود، نرخ، اشتراک گذاری و نظر در مورد محتوا را مشاهده کنند. در حال حاضر متعلق به گوگل، این سایت یک مرکز بزرگ برای اخبار و سرگرمی است.

YouTube بیش از یک دهه پیش ساخته شده است، تغییرات زیادی انجام داده است. به عنوان مثال، کاربران اکنون می توانند از Google AdSense پول کسب کنند، و درآمد وابسته به تعداد نمایش ها در یک ویدیو است.

بسیاری از کسب و کارها در YouTube دارای مولفه خلاق، بصری یا آموزشی هستند. این پلتفرم به شدت توسط خلاقیت در طبیعت هدایت می شود، بنابراین مهم است که یک ویرایشگر ویدئوی مناسب برای تولید محتوا داشته باشد. با این حال، کسب و کار شما به یک کانال برای بازار در پلتفرم نیاز ندارد. یک زیر کشت از vloggers هایی به نام YouTubers وجود دارد که ویدیوهای مکررا را منتشر می کنند و اغلب مخاطبان زیادی را نگه می دارند. اغلب، شرکای کسب و کار با YouTubers برای قرار دادن محصول، به دلیل این کاربران در حال حاضر مخاطبان را درگیر کرده است. [درباره استفاده از YouTube برای کسب اطلاعات بیشتر بدانید.]

 

در حالی که لینکدین ممکن است محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی نباشد، هنوز ۲۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد و بهترین پلت فرم برای شبکه های حرفه ای است. لینکدین یک پلت فرم عالی برای پیدا کردن استعدادهای برتر است، نقاشی خود را به عنوان یک رهبر صنعت و ترویج کسب و کار شما.

لینکدین طراحی شده است تا حرفه ای تر از سایر سیستم عامل های سازمانی اجتماعی باشد. کاربران پروفایل هایی شبیه رزومه ها را ایجاد می کنند و شرکت ها می توانند صفحاتی را ایجاد کنند که کسب و کارشان را نشان دهند. از آنجا که لینکدین یک پلت فرم حرفه ای است، بهترین مکان برای ارسال فرصت های شغلی و اطلاعات مربوط به فرهنگ شرکت است. شما می توانید به گروه های مرتبط لینکدین مربوط به صنعت بپردازید تا سوالات خود را پاسخ دهند و پاسخ دهند. این به نام تجاری شما کمک می کند، شما را به عنوان یک متخصص صنعت رنگ می کند و مردم را به صفحه و وب سایت شرکت می آورد. [درباره استفاده از لینکدین برای کسب اطلاعات بیشتر بدانید.]

 

منبع : businessnewsdaily ترجمه شده در نید وب

درباره‌ی داریوش مستفید

همچنین ببینید

چگونه کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار اینترنتی خود پیدا کنیم

کلمات کلیدی SEO چیست؟ کلمات کلیدی جستجوگرها کلمات کلیدی و عبارات در محتوای وب شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *