وب نید نید وب |کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت فروشگاهی , بازاریابی آنلاین

چگونه تفاوت بین لینک های خارجی و داخلی را بدانیم

طریقه ایجاد ترافیک داخلی یک وب سایت و انواع لیست سایت ها با ترافیک و بک لینک داخلی و خارجی در اینترنت چیست که در مقاله زیر توضیح داده شده است.

درک و استفاده از تفاوت بین لینک های خارجی و داخلی به طور استراتژیک

به عنوان بخشی از طرح کلی بازاریابی دیجیتال بخش مهمی از SEO است.

هر نوع پیوند در یک طرح استراتژیک SEO با هدف افزایش موقعیت خود در صفحه نتایج موتور جستجو جای می گیرد.

چگونه تفاوت بین لینک های خارجی و داخلی را بدانیم

چگونه تفاوت بین لینک های خارجی و داخلی را بدانیم

لینک های خارجی از یک دامنه به یک دامنه کاملا جداگانه اشاره دارند.

آنها ممکن است لینک هایی از وب سایت شما به وب سایت دیگری برای ارائه اطلاعات اضافی برای خوانندگان باشند.

یا ممکن است لینک هایی از وب سایت شما به یک برنامه وابسته باشد.

لینک هایی از سایت های دیگر به شما نیز می توانند لینک های خارجی نامیده شوند.

هرچند که ترجیح داده است لینک های “ورودی” باشد تا از لینک هایی که به سایت خود اضافه کرده اید که به سایتی دیگر متصل هستند، متمایز شوید.

پیوندهای داخلی فقط در وب سایت یا دامنه خاص خود قرار دارند.

نوار منو در بالای سایت شما شامل پیوندهای داخلی است.

پیوندهایی از صفحات سایت شما به صفحه تماس شما، مثال ساده دیگری از پیوندهای داخلی هستند.

خلاصه:

External = لینکهایی که به یک دامنه جداگانه اشاره دارند

 

Internal = لینکهایی که به محتوای داخل یک دامنه اشاره می کنند

 

استفاده از لینک های خارجی و داخلی برای جستجوگرها

 

هر دو لینک خارجی و داخلی در برنامه SEO به جای خود قرار دارند.

در اینجا چگونگی استفاده از آنها از نظر استراتژیک توضیح داده می شود.

 

لینک های خارجی می توانند وب سایت را قابل نمایش قرار دهند .

لینک های خارجی از وب سایت های دیگر به محتوای شما یک منبع عالی از ترافیک رایگان و همچنین جزء مهم الگوریتم موتور جستجو google است.

کیفیت و کمیت تعداد پیوندها.

به عنوان مثال،

لینک هایی از سایت های با کیفیت پایین می توانند در واقع پیامدهای منفی داشته باشند.

برای تشویق لینک ها به وب سایت خود، مطالب غنی و متناسب با محتوای سایت خود را اضافه کنید.

یک برنامه تبلیغاتی ارائه شده به پست مهمان در سایتی دیگر از قبیله خود را در ازای یک لینک به سایت خودتان ایجاد کنید.

راه های دیگر برای تشویق ایجاد لینک های ورودی یا لینک های خارجی به سایت شما شامل اضافه کردن infographics تعبیه شده با لینک با کد HTML است.

که می تواند در سایت های دیگر کپی و استفاده شود.

درخواست های مستقیم به مدیران وب برای اضافه کردن لینک ها و بیشتر می باشند.

لینک های خارجی ممکن است به خوانندگان و بازدید کنندگان بیش از شما کمک کند.

لینک هایی که به سایت شخصی دیگر اشاره دارند.

ترافیک خوبی برای وب سایت شما هستند، اما از لحاظ ارزش استراتژیک SEO کم است.

این پیوندها می توانند خوانندگان را به منابع مانند محصولات یا اطلاعاتی که ارزشمند شما می دانند وصل کنند.

اما به یاد داشته باشید که در این صورت، مزایای SEO برای وب سایت شما پیوند لینک داده می شود.

پیوندهای داخلی می توانند SEO شما را بهبود بخشد.

لینک های داخلی چند مزیت SEO را می دهد.

هنگامی که ربات موتور جستجو سایت شما را پیدا می کند.

آنها پیوندها را دنبال می کنند تا صفحات اضافی در سایت شما را پیدا کنند.

آنها از این پیوندهای پیگیری حمایت می کنند تا بتوانند در یک بازدید از آنها به عنوان بسیاری از صفحات مربوطه کشف و بایگانی در جستجوگر ها استفاده کنند.

مطمئنا شما می توانید صفحات را به دیگران در سایت خود معرفی و امیدوار باشید که موتورهای جستجو هر صفحه را پیدا کنند.

اما ممکن است هفته ها، حتی ماهها طول بکشد تا آنها به صفحه شما دسترسی پیدا کنند.

با میلیون ها صفحه وب جدید اضافه شده روزانه، این ربات ها کاملا مشغول ایندکس هستند.

لینک های داخلی نیز ساختار وب سایت شما را تشکیل می دهند.

ساختار پیوند منطقی هر دو بصری جذاب و تاثیر گذار هستنند.

این به سازماندهی محتوا در سایت شما کمک می کند و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا سریعا اطلاعات را پیدا کنند.

عناصر صفحه معمولی، یک نوار منو مختصر و پیوندهای صفحه طبیعی که در سراسر سایت شما پراکنده هستند، به خوانندگان و موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را پیدا کند.

تاثیر لینک و پیوندهای شکسته در وب سایت و پیدا کردن و رفع آنها

یکی از چیزهایی که از نمره SEO شما کاسته می شود لینک های خراب است.

این لینک هایی هستند که دیگر کار نمی کنند.

آنها ممکن است دیگر کار نکنند، زیرا وب سایت هدف برای پیوند خارجی آفلاین است یا یک صفحه منتقل شده است.

یک یا دو لینک خراب احتمالا بر رتبه بندی شما تأثیر نخواهد گذاشت، اما چندین لینک خراب ممکن است به آنها آسیب برساند.

صرف نظر از تأثیر آنها در ترافیک جستجو، لینکهای شکسته به تجربه ضعیف خواندن و کاهش ترافیک منجر می شوند.

ایده خوبی است که آنها را شناسایی و رفع کنید تا وبسایت خود را بهبود ببخشید.

برای پیدا کردن و رفع لینک های خراب، از ابزارهایی نظیر Broken Link Checker استفاده کنید.

این یک ابزار رایگان است که به سادگی سایت شما را اسکن می کند تا لینک های شکسته را پیدا کند.

سپس به هر صفحه بروید، پیوند را بیابید و یا آن را رفع کنید.

بک لینک های داخلی و خارجی فقط برای شروع هستند

کارشناسان جستجوگرها تخمین می زنند بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ عنصر وجود دارد

که گوگل و سایر موتورهای جستجو به عنوان بخشی از الگوریتم خود برای محاسبه موقعیت سایت شما در صفحات نتایج جستجو موتور محاسبه می شوند.

پیوندهای داخلی و خارجی بخش کوچکی از این کار سئو وب سایت است، اما مهم است.

ممکن است زمان ایجاد پیوندهای خود را داشته باشید و هر گونه خرابی را برطرف کنید اما تمام تلاش های شما در بلند مدت با افزایش ترافیک و موقعیت در SERPS به پایان خواهد رسید. و این تلاش را ارزشمند می سازد.

یک دیدگاه در نوشته‌ی “چگونه تفاوت بین لینک های خارجی و داخلی را بدانیم

  1. اشتراک ها: 21 روش برای رونق دادن کسب و کار یا تجارت آنلاین - نید وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شمارنده

چگونه تفاوت بین لینک های خارجی و داخلی را بدانیم