خانه / need web / پینترست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی

پینترست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی

طریقه آموزش کار با پینترست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی شما


 

پینترست یک پلت فرم رسانه های اجتماعی بصری است .

اگر از این پلتفرم برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده نمی کنید.

بدانید که بهترین و موثرترین روش بازاریابی اینترنتی را از دست داده اید.

قبل از ثبت نام و شروع ، در اینجا همه چیز در مورد استفاده از پینترست برای کسب و کار اینترنتی شما را باید بدانید.

 

پینترست و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی

 

پیشنهاد : تاثیر فیسبوک بر کسب و کار اینترنتی

 

مبانی Pinterest

در پینترست ، کاربران به اشتراک گذاری و ذخیره محتوا به مجموعه های مجازی به نام تخته ها که عکس های مورد نظر به اشتراک گذاشته می شوند.

بیشتر ۱۷۵ میلیون عضو فعال در Pinterest زن هستند.

(۸۱ درصد). حدود ۲ میلیون نفر از آنها به صورت روزانه به یک کسب و کار می پردازند.

در حالی که شما می توانید فقط در مورد هر چیزی در پینترست پیدا کنید .

دسته بندی های وب سایت شامل همه چیز از هنر تا فن آوری و … است .

این سایت به عنوان مرکز برای پروژه های صنایع دستی، دستور العمل ها، مد، دکور خانه و اطلاعات مرتبط با سلامت شناخته شده است.

برای کسب و کار، مهم است که یک حساب ثبت نام کنید.

شما می توانید از صفحه اصلی ثبت نام برای ایجاد حساب های شخصی استفاده کنید.

اگر قبلا یک حساب شخصی داشتید، می توانید آن را به کسب و کار خودتان تغییر دهید یا فقط یک حساب جدید ایجاد کنید.

حساب های کسب و کار، که به صورت رایگان هستند، به شما امکان دسترسی به ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل را می دهند که می توانند به شما در استراتژی کمک کنند.

 

پیشنهاد: تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی توضیحات در مورد هر کدام : راهنمای بازار کار

 

ایجاد نمایه در پینترست 

در حالی که پینترست به شما چند گزینه سفارشی سازی پروفایل را نمی دهد.

این به این معنا نیست که شما نمی توانید نام تجاری خود را نشان دهید.

Pinterest به شما امکان می دهد یک تصویر نمایه را آپلود کنید.

از یک نام کاربری سفارشی استفاده کنید و یک خلاصه را در مورد شما یا کسب و کار خود بنویسید.

اطمینان حاصل کنید که احراز هویت دو عامل در تنظیمات امنیتی را فعال کنید.

یک راه عالی برای سفارشی کردن نمایه شما این است که نام های کاربری خود را با عبارات هوشمندانه ای که قابل جستجو و قابل مقایسه با علامت های تجاری شما هستند باشد.

شما همچنین می توانید یک توصیف کوتاه از در مورد کسب و کار خود که توضیح می دهید.

درباره چه چیزی و چگونگی آن با نام تجاری شما هماهنگ شده است را اضافه کنید.

شما می توانید عکس های پوشش را که به نام تجاری شما مرتبط است انتخاب کنید و از نظر بصری جذاب باشید.

 

ایجاد تابلوها، اضافه کردن پین ها و دنبال کردن کاربران دیگر.

برای شروع، بر روی دکمه ایجاد انجمن کلیک کنید که از نمایه شما قابل دسترسی است و یا زمانی که یک پین ذخیره می کنید.

هنگامی که شما برخی از تخته ها را ایجاد کرده اید، می توانید پین ها را آپلود کنید.

شما می توانید چندین روش را انجام دهید.

اولین کار این است که با رفتن به هیئت مدیره که میخواهید پین کنید و روی آن کلیک کنید.

سپس، جهت ایجاد یک پین یا سنجاق کردن را دنبال کنید.

شما می توانید با دکمه +، که در نزدیکی نوار جستجو است، به دکمه Add a Pin در بالای فید خود دسترسی پیدا کنید.

اگر از مرورگر Chrome استفاده می کنید.

می توانید یک برنامه افزودنی را نیز فراهم کنید.

که به شما اجازه می دهد تا از وبسایت مورد نظرتان مستقیما استفاده کنید.

به عنوان بخشی از برنامه تلفن همراه Pinterest، اکنون می توانید دوربین خود را برای یافتن ایده ها استخدام کمک بگیرید .

شما به سادگی برنامه را باز کنید و دوربین را فقط در مورد هر چیزی نشان دهید.

برنامه با پیشنهادات برای چیزهای مشابهی که ممکن است بخواهید ببینید .

در حال حاضر، این شرکت می گوید بهتر است از ایده های دکور خانه، چیزهایی برای پوشیدن و غذا استفاده شود.

در سال ۲۰۱۵، Pinterest راهی برای جدا کردن یک کلاه از پیراهن از یک جفت کفش را به شما معرفی می کند زمانی که تصویری از مد لباس شخصی می گیرید.

سپس می تواند ایده های مرتبط شما را براساس مورد خاص لباس مورد علاقه شما ارسال کند.

در حال حاضر شرکت همچنین به شما اجازه می دهد که این مورد را به طور مستقیم در Pinterest خریداری کنید.

مارک هایی که این گزینه را ارائه می دهند عبارتند از

CB2، Curalate، Macy’s، Neiman Marcus، Olapic، Project September، Refinery29، ShopStyle، Target و Wayfair.

یک راه عالی برای نظارت بر رقبا است که آنها را در پینترست دنبال کنید.

شما می توانید به آنچه در حال انجام و تبلیغ هستند نگاه کنید.

شما همچنین باید افراد یا علامت های تجاری دیگری را که ایده های مورد علاقه شما را ذخیره می کنند، دنبال کنید.

به این ترتیب، خوراک شما چیزهایی را که دوست دارید را منعکس می کند.

 

نحوه استفاده از پینترست ( Pinterest ) برای کسب و کار

 

۱- به موضوعات و کلمات کلیدی مورد نظر نگاه کنید.

دانستن آنچه که در پینترست اتفاق می افتد می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد محتوای کمک کند.

به عنوان مثال، اگر تعداد زیادی از پروژه های را مشاهده کنید.

زمان مناسب برای پیدا کردن و به اشتراک گذاری محتوای است که می تواند به کسب و کار شما مرتبط باشد.

در صورتی که مربوط به کسب و کار شما باشد.

هر زمان که می توانید موضوعات مورد علاقه را به نام تجاری خود مرتبط کنید.

کسب و کارتان را در Pinterest جستجو کنید.

کامیلا هالستروم، مشاور بازاریابی محتوا با تاثیرگذاری با محتوا، پیشنهاد می کند.

با استفاده از کلمات کلیدی ترجیح داده شده برای تعیین نوع محتوایی که ایجاد کند، استفاده شود.

“پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با تایپ کردن یک کلمه کلیدی در نوار جستجو و بررسی پیشنهادات کلمات کلیدی که درست در زیر نوار جستجو مشاهده می کنید.

سپس آن کلمات کلیدی را در عناوین و شرح های خود قرار دهید.”

 

۲ – تبلیغات در پینترست

تبلیغات Pinterest تبلیغاتی مانند عکس های معمولی در پینترست ظاهر می شوند.

تفاوت این است که برای پین های عکس خود که توسط افراد بیشتری دیده می شود، پرداخت می کنید.

حدود ۷۳ درصد از رای دهندگان می گویند که محتوا از مارک ها سرویس را مفید تر می کند و ۶۱ درصد می گویند پس از دیدن محتوای کسب و کار، آنها را خریداری کرده اند.

مارک آندره، صاحب دلار ویتال، گفت:

“شما می توانید از هدف جغرافیایی استفاده کنید تا آگهی شما فقط برای افراد مشخص شده در منطقه شما مشخص شود.

با توجه به موضوع و کلمات کلیدی مورد استفاده، تبلیغات Pinterest می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد …

 

۳- مطالعه تجزیه و تحلیل پینترست .

Pinterest Analytics می تواند به شما درباره تعداد افرادی که صفحه و محتوای شما را مشاهده می کنند، بگوید.

شما می توانید جمعیت شناسی مخاطبان خود را در زیر نظر داشته باشید.

از چه برنامه های بازدیدکنندگان صفحه شما استفاده می کنند و آنچه محبوب ترین های شما هستند.

همچنین می توانید اطلاعاتی را که در برداشت های روزانه و بیننده به طور میانگین در نمایه شما مشاهده می کنید.

بینندگان هفتگی و ماهانه خود در نظر بگیرید.

شما می توانید در مورد جستجوی و درک اطلاعات تحلیلی خود بیشتر بدانید.

 

۴- دکمه اشتراک گذاری پینترست را در وب سایت و در زیر پست های خود اضافه کنید.

آیا تا به حال به یک وب سایت رفته اید، بیش از یک تصویر مشاهده کرده اید و یک دکمه Pinterest قرمز کوچولو ظاهر می شود؟

این دکمه اشتراک گذاری است و کاربران به راحتی می توانند مطالب خود را به طور مستقیم از وب سایت خود به صفحات خود به اشتراک بگذارند.

اضافه کردن دکمه اشتراک به وب سایت شما، ساده تر کردن اشتراک گذاری محتوا از وب سایت شما است.

به این معنی که افراد بیشتری احتمالا این کار را انجام می دهند.

 

۵- ایجاد سرگرمی و محتوای منحصر به فرد.

راه های بسیاری وجود دارد .

که شما می توانید در طول تبلیغ برند خود از محتوای سرگرم کننده و منحصر به فرد ایجاد کنید.

ایجاد Pincodes برای کسب و کار فیزیکی خود را برای ایجاد یک Pincode، بر روی سه نقطه بالای نام پرفایل خود را در برنامه Pinterest کلیک کنید

و Create Pincode را انتخاب کنید.

در برنامه، یک محتوا تولید کنید و روی دکمه اشتراک گذاری آن ضربه بزنید.

برای دیدن آنهایی که ایجاد کرده اید، بر روی تصویر نمایه خود ضربه بزنید. کد را کپی کنید و آن را در فروشگاه خود قرار دهید.

در پست ها و محصولات خود هدیه ایجاد کنید.

برای تعطیلات و سایر موارد، یک محصول جدید ایجاد کنید که می تواند به عنوان هدیه در زمان خاص استفاده شود.

محصولات خود را نیز شامل می شود و از علامت های تجاری دیگر نیز استفاده کنید.

تا یک تبلیغ عظیم برای کسب و کار شما ظاهر شود.

در فصل تعطیلات ۲۰۱۷، Pinterest همچنین یک ویژگی به نام Pinterest راز سانتا را ارائه داد که به خریداران اجازه می داد لیست هایی از ایده های هدیه شخصی را بر اساس صفحه های دوستان و خانواده هایشان جستجو کنند.

نمایش لیست های پخش شما محدود به عکس گذاری نیستید.

سعی کنید فیلم های موسیقی را از یوتیوب یا آپارات به صفحه ی لیست پخش ایجاد کنید.

برای مثال، با یک انجمن تناسب اندام بزرگ در Pinterest، این می تواند راهی مناسب برای شرکت های مرتبط با تناسب اندام باشد که از قوانین راهنمایی های تمرین و وسایل ورزشی استفاده کنند.

 

۶- استفاده از پین های غنی ( سنجاقکردن )

پین های غنی نوع خاصی از پین است که استفاده از پلت فرم را ساده تر و بدون درز.

این پین (سنجاق) شامل اطلاعاتی فراتر از تصویر، کلیک کردن از طریق لینک و توصیف پینر است.

در حال حاضر چهار نوع پین های غنی وجود دارد.

۱ – پین های مقاله:

پین های مقاله باعث می شود تا کاربران به طور خودکار تیتر مقاله، توضیحات نویسنده و داستان را ببینند، و آنها را بسیار قابل جستجو تر و متمایز تر از سایر محتوای پلتفرم می کند.

۲ – پین های محصول:

پین های محصول باعث می شود خرید در Pinterest خیلی ساده تر شود.

آنها نشان می دهند که کدام محصول را می توانید خریداری کنید.

قیمت فعلی و یک لینک مستقیم به صفحه محصول.

قیمت پین های محصول در زمان واقعی به روز می شود.

۳ – سنجاق کردن یا پین های دستورالعمل:

بر خلاف یک پین معمولی، که یک تصویر و یک توضیح را نشان می دهد که پینر به صورت دستی وارد می کند.

این پین های غلیظ مخصوص دستور غذا اطلاعات مهمی مانند مواد لازم و مقادیر آنها، زمان پخت و پز اطلاعات را نشان می دهد.

۴ – پین های برنامه:

جدیدترین افزونه Pinterest برای خانواده Rich Pins به شما امکان می دهد که برنامه ها را مستقیما از پلتفرم به اشتراک بگذارید و دانلود کنید.

شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد درخواست و مجوز پین های غول پیکر در صفحه توسعه دهندگان Pinterest پیدا کنید.

۷- شرکت در گروه و ایجاد آن.

هیئت مدیره گروه یک هیئت مشارکتی متعلق به یک فرد است که میتواند دیگران را به آن کمک کند.

این یک منبع عالی است اگر شما برنامه ریزی یک رویداد بزرگ و یا کار بر روی یک پروژه، چرا که چندین نفر می توانند به هیئت مدیره و ایده های پین نگاه کنند.

این نیز یک راه آسان برای گرفتن پین های خود را در برابر بسیاری از مردم، به دلیل این که بیشتر مردم معمولا به دنبال گروه ها و یا مخاطبان مورد نیاز خود هستنند، همراه با هر یک از طرفداران دیگر همکاران، را می بینند.

 

منبع : businessnewsdaily ترجمه شده در نید وب

درباره‌ی داریوش مستفید

همچنین ببینید

تاثیر اینستاگرام بر کسب و کار اینترنتی بازاریابی آنلاین Instagram

اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری عکس و شبکه اجتماعی است. این وب سایت شبکه اجتماعی …

یک نظر

  1. من فکر نمیکنم ایرانی ها تو پینترست زیاد فعالیت داشته باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *