خانه / need web / ۵ ایده مناسب برای کمک به شگردهای فروش بیشتر در کسب و کار

۵ ایده مناسب برای کمک به شگردهای فروش بیشتر در کسب و کار

آموزش رایگان ۵ ایده مناسب برای کمک به شگردهای فروش بیشتر در کسب و کار اینترنتی و آنلاین شما

شگردهای فروش بیشتر در کسب و کار

۱- در مورد مشتریان ایده آل خودتان و نحوه تعامل با آنها مطلع شوید

یک جنبه کلیدی موفقیت آمیز بازاریابی محصولات آموزشی آنلاین، داشتن وضوح در مورد هدف شما و نحوه ارتباط ارزش است.

اطمینان حاصل کنید که همه افراد در سراسر سازمان شما واضح هستند و در همان صفحه درباره اینکه مشتریان ایده آل شما چه شخصی هستند و هدف شما را تعیین می کنند.

مشخصات مشتری ایده آل

مشتری ایده آل شماست و چگونه می توانید آنها را شناسایی کنید؟

به عنوان مثال، ممکن است مشتری های ایده آل شما، سازمان خرده فروشی با بیش از ۳۰۰۰ کارمند باشد.

این نوع از طبقه بندی شرکت های تجاری واقعا می تواند کمک به حصول اطمینان از بازاریابی شما در چشم انداز مناسب متمرکز است.

هر کس در سراسر کسب و کار شما باید قادر به توصیف مشتری ایده آل خود را به همان شیوه است!

شخصی ها

هنگامی که شما می دانید چه مشخصات مشتری ایده آل خود را به نظر می رسد، جزئیات بیشتری را با افراد جداگانه دریافت کنید.

به عنوان مثال، اگر شما در حال فروش آموزش به سازمان های بزرگ خرده فروشی هستید، ممکن است نیاز به ارتباط با مخاطبین مختلف در بخش L & D، مدیران آموزش مبتنی بر فروشگاه و تدارکات داشته باشید.

برای مصاحبه با آنها به طور موثر باید نقاط درد، انگیزه ها، اهداف خود را درک کنید، جایی که آنها آنلاین و غیره آویزان هستند.

دوباره مطمئن شوید که تیم شما می داند کدام شخصیت شما هدف قرار می دهد. به این ترتیب، محصول و پیام شما در سراسر کل سفر مشتری تراز خواهد شد.

گزاره ارزش (ارزش گذاری)

اطمینان حاصل کنید که ارزش گذاری شما منعکس کننده نیازهای مشتریان ایده آل شما و ارزش منحصر به فردی است که شما نسبت به رقبا ارائه می دهید.

این دیگر به اندازه کافی خوب نیست که تنها بر قیمت رقابت کند.

شما باید به این نکته توجه کنید که چرا مشتریان از شما خرید می کنند.

 

پیشنهاد : کار در منزل چیست و چگونه مناسب ترین کسب و کار خانگی را پیدا کنیم

 

۲- شروع به تعریف آموزش آنلاین خود از رقبای خود

رقابت را یکی از بزرگترین چالش های ارائه دهندگان آموزش آنلاین در پنج سال آینده می داند.

با در نظر گرفتن راهکارهای بیشتر و بیشتر وارد حوزه، مهمتر از آن است که خودتان را متفاوت کنید.

به غیر از اینکه شما خیلی خوش شانس هستید، دیگر سازمان های آموزشی برای کسب و کار مشتریان خود رقابت خواهند داشت.

به دنبال این سه پیشنهاد برای ایجاد آموزش آنلاین هستید که به شما مزیت رقابتی می دهد.

اطمینان حاصل کنید که محصولات آموزشی شما کار می کنند تحقیق خود را در مورد مخاطب یادگیری خود انجام دهید، بنابراین شما می توانید تجربه ای را طراحی، تست و اصلاح کنید که به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک کند.

سپس، تجربیات را در یک ابزار با تجزیه و تحلیل ساخته شده در آن ایجاد کنید.

اثبات مدولهای آموزشی شما فورا اعتبار شما را افزایش خواهد داد.
آموزش آنلاین خود را طراحی کنید تا به اندازه آن موثر باشد. آموزش خوب به نظر می رسد حرفه ای، و هر چیز دیگری به نظر می رسد آماتور – صرف نظر از اینکه چگونه آموزش خود را خوب انجام می دهید موفق می شوید.
از یک ابزار نوشتن استفاده کنید که به شما اجازه می دهد آموزش های آنلاین اینترنتی دوستانه را ایجاد کنید.

زبان آموزان مختلف می خواهند به آموزش های خود در دستگاه های مختلف دسترسی پیدا کنند. ابزارهای مدرن – مانند Elucidat – به شما در ایجاد آموزش آنلاین کمک می کند که با اندازه صفحه نمایش دسکتاپ، تبلت و گوشی هوشمند (یعنی پاسخگو) سازگار باشد.

این امر به ب کسانی که آموزش می بینند بیشتر اجازه می دهد تا به روش های انعطاف پذیر تر دسترسی پیدا کنند.

 

پیشنهاد :  ۱۰ نمونه ایده کسب و کار اینترنتی برای کسب درامد آنلاین

 

۳- استراتژی قیمت گذاری مناسب را انتخاب کنید

چگونه قیمت دوره های آموزشی آنلاین را در نظر بگیرید؟

این یک سوال دشوار برای بسیاری از ارائه دهندگان آموزش آنلاین است.

به سادگی “بالایی” استراتژی قیمت گذاری شما خطرناک است.

در حالیکه شما ممکن است بتوانید آنچه را که آموزش آنلاین شما برای مشتریان ارزشمند است تخمین بزنید، ممکن است مفید باشد که در مورد استراتژی های مختلف (و نظریه ها) موجود در دسترس را یاد بگیرید.

هزینه را محاسبه کنید

برای ایجاد آموزش آنلاین خود هزینه آن چیست؟

در یک سطح بسیار اساسی، باید درک کنید که چقدر هزینه آن برای ایجاد یک دوره است.

فاکتور در هزینه های ثابت و متغیر اضافی، و شما به سرعت می توانید آنچه که شما نیاز به اتهام به قطع حتی یاد بگیرند.

همچنین در هنگام برآورد هزینه و زمان طراحی آموزشی، باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. ادامه مطلب …

درک عوامل خارجی

رقبا شما چه کار می کنند؟ شما باید در نظر بگیرید که رقبا شما در حال ساخت هستند.

به عنوان مثال، اگر شما قیمت خود را بیش از حد پایین کنید، شما ممکن است جنگ قیمت را منجر کنید.

اگر قیمت خود را بیش از حد تعیین کنید – و نمی توانید ارزش را بفرمایید – ممکن است مشتریان را به دوره های با قیمت پایین تر از رقبا از دست بدهید.

برآورد تقاضا برای محصول خود را

مهم است که منحنی تقاضا برای آموزش آنلاین خود را درک کنید. با فروش بیشتر دوره های آموزشی، می توانید تقاضای آینده را بر اساس فروش فعلی برآورد کنید.

 

پیشنهاد : چه دلایلی موجب شکست کسب و کارهای کوچک می شود؟

 

۴- ایجاد آموزش آنلاین که به نیازهای مشتری پاسخ گو باشد

مصرف کنندگان آموزش آنلاین به طور فزاینده پیچیده می شوند. آنها انتظار دارند که تجارب یادگیری را جذب کنند و اگر شما نتوانستید نیازهای خود را برآورده کنید، پیشنهادات رقیب را به سرعت انتخاب کنید.

ما همیشه به دنبال چارچوب طراحی که به شما کمک می کند طراحی، ایجاد و ارائه آموزش الکترونیکی که برای مخاطبان شما کار می کند، توصیه کنید.

مشتریان ما دارای طیف وسیعی از زبان آموزان مختلف هستند، و این باعث شده است که بسیاری از روش های مختلف یادگیری.

در اینجا سه ​​تکنیک تعامل که مشتریان ما از آنها استفاده می کنند برای حفظ دانش خود در آینده است.

از شاخه برای افزایش تعامل استفاده کنید

شاخه به یادگیرندگان کنترل پروسه را می دهد، به آنها اجازه می دهد تا به کجا هدایت شوند، آنچه می بینند و چه اتفاقی می افتد.

این باعث می شود تجربه ذاتا جذاب تر و شخصی تر از آن باشد که اطلاعات مشابه را به صورت خطی و غیر قابل انعطاف ارائه دهد.

نمونه ای از یک تجربه انشعاب شخصی در زیر را مشاهده کنید.

از تمرین آنلاین با اندازه نویسی استفاده کنید

یادگیری با اندازه نویسی یادگیرندگان را قادر می سازد به سرعت و به راحتی محتوا را استفاده کنند، به ویژه در دستگاه های تلفن همراه. یکی از بزرگترین مزایای این است که می توان آن را در طول شکاف در برنامه های مشغول به کار استفاده کرد.

این مثال را در مورد پشتیبانی از فروش شغلی در نظر بگیرید که تنها ۳-۵ دقیقه طول می کشد تا زبان آموزان را تکمیل کنند.

آموزش به صورت چالشی و رقابتی

یادگیرندگان بزرگسال دوست دارند به چالش و رقابت کشیده شوند.

که شما در حال تلاش برای آموزش هستید.

در اینجا یک نمونه عالی از چگونگی انتخاب انتخاب ها برای یادگیرنده و مکانیسم یادگیری موثر می باشد.

یادگیرندگان بزرگسال دوست دارند خودشان را اثبات کنند که آنها را درک می کنند که به آنها گفته یا خواسته شده اند انجام دهند.

 

پیشنهاد ۸ نکته برای اجرای یک کسب و کار اینترنتی موفق

 

۵- بهبود نحوه ارائه آموزش آنلاین به مشتریان

هنگامی که شما آموزش آنلاین را به عنوان یک سرویس ارائه می دهید، باید دو عامل گسترده را متعادل کنید.

از یک طرف، می خواهید آموزش هایی را انجام دهید که نیازهای مشتریان خود را در یک راه جذاب و لذت بخش مطابقت دهند.

اما برای به حداکثر رساندن سود، شما همچنین می خواهید این آموزش را در بهترین راه ممکن انجام دهید.

این الزامات متقابلا منحصر به فرد نیست، اما آنها به انتخاب ابزار مناسب و استفاده از آنها با عاقلانه متکی هستند.

اقدامات کلیدی برای ارائه آموزش موثر آنلاین:

یک ابزار نوشتن آموزش الکترونیکی را انتخاب کنید که ایجاد و حفظ آموزش را آسان می کند.
از چارچوب طراحی الكترونیكی برای هدایت شما از طریق فرایند طراحی، توسعه و بهبود استفاده كنید.
اطمینان حاصل کنید که آموزش شما با ابزار نوشتن شما خوب است.
ایجاد تجزیه و تحلیل برای درک و بهبود تجربه یادگیرنده.

افکار نهایی

فروش دوره های آموزش آنلاین اینترنتی آسان نیست. شما نمیتوانید قفل بازاریابی را روشن باز کنید و انتظار داشته باشید که مشتریان جدید از طریق درب خود رقابت یا مسابقه بدهند. این نیاز به یک استراتژی دارد که شامل تیم بازاریابی، فروش و آموزش شما می شود.

به جای تکیه بر روشهای فروش قدیمی و قدیمی شما، این ایده های جدید با شگردهای فروش بیشتر را امتحان کنید تا به طور موثر موقعیت و فروش خود را برای بیشتر مشتریان ایده آل خود به فروش برسانید.

 

منبع : elucidat

درباره‌ی داریوش مستفید

داریوش مستفید
(با نام یاد خدا) من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. و در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشند.

همچنین ببینید

چگونه در وردپرس لینک های خارجی را نوفالو کنیم

آموزش رایگان چگونه در وردپرس لینک های خارجی را نوفالو کنیم   اگر به یک …

7 نظر

  1. مطالبی که در سایت به اشتراک میزارید بسیار جامع و مفید می باشد

  2. از اینکه مطالب سایت شمارو مطالعه کردم بسیار لذت بردم

  3. مقالات و مطالب مفیدی به اشتراک میزارید همیشه وبسایت شمارا دنبال میکنم

  4. مقالات بیشتری در این زمینه قرار بدید تا مطالعه کنیم متشکرم

  5. محتوای سایت کاملا کاربردی و مفید است

  6. مطالبتون واقعا برای بنده گیرا و جذاب بود مقالات بیشتری در این زمینه قرار بدید تا مطالعه کنیم متشکرم

  7. مرسی به خاطر مطالب مفیدی که میزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *