خانه / need web / چرا شما باید از شکست در کسب و کار پیروی کنید

چرا شما باید از شکست در کسب و کار پیروی کنید

امروز وب سایت نید وب یک مقاله در مورد شکست در کسب و کار پیروی و حمایت و استفاده به عنوان تجربه کاری برای موفقیت استفاده شود.

شکست در کسب و کار

هر کارآفرین موفق ، حداقل یک بار شکست خورده و تجربه کرده است.

شکست همه ی اندازه ها سود مناسبی را به ارمغان می آورند.

آنها به ایجاد یک ذهنیت کارآفرینی کمک می کنند که به ما اجازه می دهد تا به جلو حرکت کنیم.

این معادل گرفتن ضرب و شتم در حلقه بوکس و تندرستی به عقب و آماده شدن برای بیشتر است.

به راحتی می توان یک شکست را به عنوان یک نقص شخصی دید،

اما به عنوان بخشی از سفر کارآفرینی سالم تر است.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که می تواند به شما در موفقیت کسب و کار کمک کند.

 

پیشنهاد : راهنمای مبانی بازاریابی به صورت گام به گام

 

شکست برای همه اتفاق می افتد

شما در برخی موارد ناکام می شوید – این واقعیت کارآفرینی است.

اگر از طریق زندگی فکر می کنید که شما موفق نخواهید شد،

پس فقط زمانی که شما انجام می دهید، شما را به دو برابر افزایش می دهد.

اگر می دانید شکست در اطراف هر گوشه ای خالی است،

هر چند که می توانید آن را سریعتر پاسخ دهید و تنظیمات را برای اصلاح مشکل انجام دهید.

اگر فکر می کنید شکست امکان پذیر نیست،

برای پاسخ دادن و تنظیم، شما را بسیار طولانی تر خواهد کرد.

این می تواند منجر به مسائل چندگانه منفی شود

که در پشت شما قرار دارد و در نهایت موجب حرکت شما می شود.

 

پیشنهاد : ۴ روش جهت غلبه بر چالش های بازاریابی برای همیشه

 

شکست یک فرصت برای یادگیری است.

شکست می تواند متواند یک آموزش یا تجربه برای موفقیت باشد .

همه چیز ناشی از شکست یک درس است .

انتخاباتی که در آن زمان انجام دادید، استدلال پشت تصمیم گیری و غیره.

اگر ذهنیت درستی دارید، می توانید شکست را تشریح کنید و از آن یاد بگیرید.

جان فوی، وکیل و بنیانگذار جان فای و همکاران می گوید:

“دو پاسخ به شکست وجود دارد. ”

می توانید از دست رفته و یا شما می توانید رشد کنید.

آنچه که کارآفرین خوب را از یک طرف متوسط ​​می گیرد،

گزینه ای است که آنها انتخاب می کنند.

شما می توانید دلسرد شوید و قصد داشته باشید که شکست را بپذیرید یا درک کنید و از آن یاد بگیرید. ”

 

پیشنهاد : چگونه کسب و کار اینترنتی خانگی شروع کنیم

 

غلبه بر چالش ها، قدرت را تقویت می کند.

دیدن شکست به عنوان یک چالش، نه یک کمبود شخصی، می تواند برای کارآفرینان در طول مسیر مفید باشد.

هر شکستی که با آن مواجه هستید، یک مانع برای غلبه بر آن است، و کارآفرینان موفق در حدود چندین حرکت می کنند تا

نهایتا “موجب ساختن آن شود”.

هنگامی که شما دیگر از شکست نمی ترسیدید، پس از رؤیای شما و اهداف خود، شما را به عقب برگرداند.

ما هر روز ترسناکی روبرو می شویم و هرچه زودتر ترس از روند فکرتان را از بین ببرید، هرچه زودتر بتوانید بعد از اهداف خود با تمرکز ۱۰۰ درصد تمرکز کنید.

یک نمونه خوب از یک شرکت که تقریبا نتوانسته است اما در نهایت قوی تر شد، اپل و تصمیم خود برای استیو جابز در سال ۱۹۸۵ میلادی را به حال خود رها کرده است.

بحثی وجود دارد که آیا حذف جابجایی باعث فروش راکد در ده سال آینده شد، اما هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند آنها دوازده سال بعد به عقب برگشتند، فروش بهبود یافت.

اکنون، چند سال بعد، به لطف خلاقیت و جذابیت بازاریابی جابز، اپل نام خانوادگی است و نام تجاری آن، برخی از محصولات پیشرفته ترین فن آوری در جهان است.

“تنها راه رسیدن به حد خود، شناختن آنهاست.

شکست به شما می آموزد که چه چیزی می توانید و نمی توانید انجام دهید. دانستن این به شما کمک می کند که دقیقا برای آینده برنامه ریزی کنید و به اهداف خود برسید.

»Anton Ignatenko، مدیر عامل شرکت Lead Network، نشان می دهد.

شخصا، چندین مرتبه شکست خورده ام و اگر هرگز اجازه ندهم که یک شکست من را متوقف کند یا به اهداف من برسم، هرگز به کجا می روم.

در عوض، من آنها را در آغوش می گیرم و از آنها به عنوان یک تجربه یادگیری و همچنین انگیزه استفاده می کنم.

آیا دوباره در آینده شکست خواهم خورد؟ شاید.

آیا اجازه خواهم داد که مرا متوقف کند؟ قطعا نه.

 

منبع : entrepreneur ترجمه شده در وب سایت نید وب

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

درباره‌ی admin

(با نام یاد خدا) من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. و در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *