خانه / need web / تاثیر فیسبوک بر کسب و کار اینترنتی

تاثیر فیسبوک بر کسب و کار اینترنتی

با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال، فیس بوک یک راه ارزان و موثر برای کسب و کار اینترنتی شماست.

استفاده از فیس بوک برای اهداف تجاری گاهی دشوار است، زیرا قوانین و الگوریتم های آن می تواند دشوار باشد تا اطمینان حاصل شود که پیروان شما پست های شما را ببینند.

تاثیر فیسبوک بر کسب و کار اینترنتی

تاثیر فیسبوک بر کسب و کار اینترنتی

با این حال، فیس بوک یکی از بهترین ابزار برای هدف قرار دادن یک مخاطب خاص از طریق تبلیغات پرداخت می شود.

فیس بوک بسیاری از کاربران خود را بیشتر و به خوبی می شناسد (بیشتر از آنچه که ما تا به حال فکر می کردیم)، و در هنگام خرید تبلیغات از این اطلاعات به نفع شما استفاده می کند.

در اینجا ویژگی های اساسی یک صفحه نام تجاری فیس بوک و نحوه استفاده از آنها به نفع شماست.

 

ایجاد صفحه برای کسب و کار خود

ایجاد یک صفحه کسب و کار عمدتا ساده است:

فیس بوک شما را از طریق مراحل راهنمایی می کند و در صورت نیاز می توانید از راهنمایی کمک بخواهید تا در صورت نیاز کمک کند.

 

به یاد داشته باشید که برای ایجاد یک صفحه کسب و کار، شما باید یک حساب شخصی موجود در فیس بوک داشته باشید.

 

فراتر از اطلاعات عمومی اساسی مورد نیاز فیس بوک

(نام، نام کاربری و رده کسب و کار)، مطمئن شوید که حداکثر جزئیات را در مورد کسب و کارتان مانند اطلاعات تماس خود، وب سایت، حساب های اجتماعی، پیش فرض و پوشش عکس، “درباره” بخش، ساعت و مکان، به طوری که مشتریان خود می دانند که آنها به صفحه سمت راست آمده اند.

مرتبط: تاثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت کسب و کار اینترنتی

این ها برخی از ویژگی های مهم دیگر برای توجه در صفحه فیس بوک کسب و کار شما هستند:

دکمه ها

شما می توانید دکمه تماس به عمل را به بالای صفحه خود اضافه کنید تا تشویق بازدیدکنندگان به برقراری ارتباط برقرار کنید.

مواردی که می توانید مشتریان خود داشته باشید.

عبارتند از:

تماس، خرید، ثبت نام یا دانلود یک برنامه یا بازی. فیس بوک به تازگی برخی از گزینه های جدید تماس به عمل را انتخاب کرده است تا به شما یک انتخاب گسترده تر از دکمه ها برای بازدیدکنندگان صفحه نمایش داده شود.

نظرات

در سمت چپ صفحه شما میتوانید یک لینک برای بررسی اضافه کنید.

در اینجا مشتریان می توانند رتبه ستاره را ترک کنند و نظر خود را در مورد کسب و کار بنویسند.

بررسی ها و رتبه بندی ها در بالای صفحه شما نشان داده می شود.

این بررسی ها برای تأیید کسب و کار شما کمک می کند و مشتریان راضی می توانند محصول خود را توصیه کنند.

جامعه

صفحه اجتماعی که در آن پست ها، عکس ها و ویدیوها از مشتریان نشان داده می شود.

مشتریان همچنین می توانند در اینجا به فروشگاه شما مراجعه کنند.

این صفحه یک منطقه عالی برای مخاطبان شما برای تعامل و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شما است.

پیام ها

گزینه پیام در بالای صفحه شما را به یک صندوق ورودی با پیام های مخاطبان شما می برد.

این شبیه به ویژگی چت منظم در فیس بوک است، اما به شما اجازه می دهد تا به عنوان کسب و کارتان پاسخ دهید.

به یاد داشته باشید که پیام های صفحه شما در برنامه فیس بوک Messenger نیست؛

شما باید برنامه فیسبوک صفحه (iOS، Android) را برای دریافت این پیام ها در دستگاه های تلفن همراه دانلود کنید.

مسنجر فیس بوک ابزار مهمی برای خدمات مشتری است و مشتریان از شما انتظار دارند از آن استفاده کنید.

در واقع، فیس بوک میزان پاسخ و بار صفحات برند را می سنجد تا مشتری ها بدانند که چگونه سریع می توانند جواب دهند.

با این حال، با رشد کسب و کار شما، ممکن است با حجم پیام های دریافتی مشکل ساز باشد.

مسنجر دارای چندین ابزار و به روز رسانی های جدید است که باعث می شود.

که مارک ها با مشتریان در پلتفرم ارتباط برقرار کنند، از جمله پردازش زبان طبیعی برای chatbots messenger.

این نیز آسان تر و جذاب تر برای مصرف کنندگان است، به ویژه اگر آنها در حال خرید هستند.

هنگام خرید از طریق فیس بوک، مشتریان اکنون می توانند از پرداخت در مسنجر برای یک فرایند پرداخت یک مرحله ای استفاده کنند.

بینش

این یک ابزار تجزیه و تحلیل است که توسط فیس بوک ارائه شده است.

این برای استفاده رایگان است، و آن را نشان می دهد داده ها در مورد اقدامات انجام شده، نمایش صفحات، تعداد افرادی که شما رسیده، تعدادی از پست های تعامل و بیشتر.

این اطلاعات می تواند به شما در ایجاد کمپین های اجتماعی کمک کند که موثر باشند.

ابزارهای انتشار

شما می توانید ابزار انتشار فیس بوک را برای برنامه ریزی پست ها برای زندگی در آینده استفاده کنید.

شما همچنین می توانید فیلم ها را ایجاد کنید، کسب و کار خود را تبلیغ کنید، رویداد را تبلیغ کنید، پیشنهاد بدهید، یک یادداشت بنویسید و برنامه های کاری را در اینجا بنویسید.

نظرسنجی ها

فیس بوک به تازگی یک ویژگی رای دهی را راه اندازی کرده است که به شما امکان می دهد نظرات خود را با پیروان خود، مانند نظرسنجی های توییتر، دریافت کنید.

این ابزار به شما اجازه می دهد تا دو گزینه را برای متقاضیان (حداکثر ۲۵ عدد برای هر یک) و شما می توانید یک زمان مشخص برای نظرسنجی خود را برای اجرای (یک روز، یک هفته یا سفارشی) تنظیم کنید.

برای ایجاد نظرسنجی، به صفحه مدیریت خود بروید و “ایجاد نظرسنجی” را از منوی آیکون زیر جعبه Write Something انتخاب کنید.

نکاتی برای استفاده از صفحه فیس بوک خود

هنگامی که صفحه فیس بوک کسب و کار خود را ایجاد کردید، چالش واقعی شروع می شود:

ایجاد و جذب مخاطبان پیروان و مشتریان. در اینجا ۱۰ راهنمایی برای کمک به شما در طول راه وجود دارد.

 

۱- مخاطب ایده آل خود را بشناسید.

فیس بوک دارای ابزارهای هدفمند عالی است.

این می تواند به شما در جمع آوری جمعیت ها، مکان ها و گروه های مورد علاقه کمک کند.

البته باید بدانید که کدام یک از شما برای فروش اول تلاش می کند.

هنگامی که یک تصویر ذهنی از مخاطب ایده آل خود دارید، از ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک استفاده کنید.

 

۲- شخصیت، نه تنها salesy.

اگرچه شما یک صفحه فیس بوک کسب و کار اینترنتی ایجاد کرده اید تا مشتری های بیشتری کسب کنید، مخاطبان شما به خوبی پاسخ نخواهند داد اگر فقط سعی در فروش محصولات یا خدمات خود را با هر پست به فروش می رسانید.

سعی کنید شخصیت خود را در پست های فیس بوک خود داشته باشید.

با به اشتراک گذاری بیش از محتوای بازاریابی، مخاطبان خود را به راحتی با شما در میان بگذارید.

 

۳-آیا خرید و مسابقه

ترافیک ارگانی در فیس بوک می تواند دشوار باشد، اما انجام مراسم و دیگر مسابقات می تواند کمک کند.

شما می توانید از خدمات مانند Rafflecopter برای ارائه انگیزه برای دوست داشتن و دنبال کردن صفحه خود استفاده کنید.

ایده خوبی است که پیروان را برای به اشتراک گذاشتن صفحه خود برای واجد شرایط بودن برای مسابقه انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که تقاضا مربوط به فروش شما است.

شما می خواهید مخاطبان ایده آل را جذب کنید، بنابراین چیزی را تصادفی نگذارید؛ چیزی را که خریدار ایده آل خود می خواهید، به شما بدهد.

 

۴- ایجاد و تبلیغ رویدادها.

فیس بوک به شما امکان می دهد رویدادها را به عنوان کسب و کار خود ایجاد کنید.

شما می توانید هر کسی را برای این رویدادها دعوت کنید و برای تبلیغ در مخاطبان مورد نظر در فیس بوک، آنها را بیشتر بپردازید.

رویدادها می توانند یک راه هوشمند برای جذب مخاطبان خود و تبدیل آنها به مشتریان باشند.

 

۵- محتوای مربوطه را از منابع دیگر به اشتراک بگذارید.

فقط محتوای اصلی ایجاد و به اشتراک گذاری می تواند وقت گیر باشد.

شما می توانید زمان و تلاش را با تعویض و اشتراک محتوای مربوطه از منابع دیگر ذخیره کنید که مخاطبان ایده آل شما نیز علاقه مند هستند.

شبکه با این منابع دیگر ممکن است شما را به شیوه های دیگر نیز مفید سازد.

بعضی از این منابع ممکن است محتوای شما را در عوض به اشتراک بگذارند، که می تواند به شما در برقراری ارتباط با مخاطبان وسیع کمک کند.

 

۶- مکالمات داشته باشید

فقط یک پست را منتشر نکنید و سپس با فیس بوک برای هفته انجام شود.

ایجاد و اشتراک گذاری پست هایی که مخاطبان شما را درگیر می کند، و سپس به نظرات، سوالات و نگرانی های خود پاسخ دهند.

اگر با مخاطبین خود مکالمات داشته باشید احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتریان خود خواهید داشت.

در ماه ژانویه ۲۰۱۸، فیس بوک اعلام کرد که تغییرات عمده ای در الگوریتم خبرخوان خود دارد.

با این تغییر، فیس بوک ارتباطات و ارتباطات شخصی را اولویت بندی می کند.

به طور خلاصه، پست های شما دیده نمی شود، مگر اینکه یک مکالمه ایجاد کنند.

 

۷- نقاط قوت کسب و کار اینترنتی را برجسته کنید.

به یاد داشته باشید زمان های خوب و جشن سالگرد با برجسته نقاط عطف شرکت مانند سالگرد افتتاح خود و یا ۱۰۰۰ خود را اولین پیروان.

این می تواند به شما در جذب مخاطبان شما کمک کند و به نظر می رسد شخصیت بیشتری دارد.

اگر شما ارتقاء ویژه ای برای هر نقطه عطف یا سالگرد انجام می دهید، می توانید آنها را بر روی صفحه خود نیز تبلیغ کنید.

 

۸-استفاده از ردیابی و تجزیه و تحلیل.

فیس بوک بینش و تجزیه و تحلیل را در مورد نحوه پست های شما انجام می دهد.

استفاده از این آمار برای پیدا کردن آنچه که محتوای محتوا مخاطبان شما را جذب می کند.

پست های خود را با توجه به آنچه که پیدا کرده اید، جذاب تر کنید و بهترین راهبردهای را دوباره استفاده کنید.

 

۹-سعی کنید برنامه های خود را پست کنید

اگر متوجه شوید روزانه بیش از حد در فیس بوک صرف میکنید، می توانید پست های خود را به صورت برنامه ریزی کنید.

شما می توانید برخی از این را در خود فیس بوک انجام دهید و یا می توانید یک پلت فرم شخص ثالث مانند Hootsuite یا Buffer برای ایجاد و برنامه ریزی محتوا برای به اشتراک گذاشتن در آینده استفاده کنید.

در حالی که این کار زمان زیادی را پیش می اندازد، می تواند زمان طولانی شما را ذخیره کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای رسانه های اجتماعی، این راهنمای روزانه کسب و کار را بخوانید.

 

۱۰- از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید.

بهترین راه برای رسیدن به مخاطب مورد نظر شما، تبلیغات فیس بوک است. در حالی که این هزینه ها را هزینه می کنند، آنها موثر هستند زیرا شما می توانید مخاطبین مورد نظر خود را بر اساس جمعیت شناسی، رفتارها یا اطلاعات تماس انتخاب کنید.

شما می توانید یک بودجه روزانه یا کلی برای تبلیغات انتخاب کنید، مقدار زمانی که آگهی اجرا می شود را انتخاب کنید و مخاطبان مورد نظر خود را تنظیم کنید.

فیس بوک تعاملات را در هر تبلیغی که شما اجرا می کند، دنبال می کند، که می تواند به شما کمک کند که در آینده برنامه های بسیار موفق داشته باشید.

 

۱۱- ایجاد فیلم در فیس بوک .

اگر شما از طریق جدول زمانبندی فیس بوک خود پیمایش می کنید، ممکن است تعداد زیادی ویدیو را مشاهده کنند.

این به این دلیل است که فیلم ها بر روی پلت فرم عالی عمل می کنند.

یکی از راه های ایجاد فیس بوک فیلم ها از طریق Facebook Live است که به شما امکان می دهد به صورت رایگان به مخاطبان نمایش دهید.

الیزابت جورجی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Mighteor گفت:

“فیس بوک زنده یکی از ابزارهای قدرتمند اما هنوز استفاده نشده است که یک شرکت کوچک میتواند با بازار خود ارتباط برقرار کند.

“در دنیای موبایل امروز، ویدیو زنده به عنوان یک راه برای برقراری ارتباط مستقیم با پیروان شما در کانال های اجتماعی شما بلافاصله خدمت می کند.”

با فیس بوک Live، شما می توانید مکالمات در زمان واقعی را با پیروان خود داشته باشید و آنها را در نگاه خود در کسب و کار خود قرار دهید.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد چگونگی استفاده از Facebook Live، این راهنمای روزانه کسب و کار را بخوانید.

فیس بوک نیز اولویت را در ویدیو قرار می دهد و در تلاش است تا سازندگان ویدیو را در سایت نگه دارد.

در مارس ۲۰۱۸، اعلام کرد که ویژگی اشتراک جدید برای سازندگان ویدیو را راه اندازی کرده است.

کاربران برای پرداخت مبلغ ۴٫۹۹ دلار در ماه به تولیدکنندگان ویدیو در ازای محتوای منحصر به فرد، مجبور خواهند بود.

 

منبع : businessnewsdaily ترجمه شده در نید وب

 

درباره‌ی داریوش مستفید

همچنین ببینید

چگونه کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار اینترنتی خود پیدا کنیم

کلمات کلیدی SEO چیست؟ کلمات کلیدی جستجوگرها کلمات کلیدی و عبارات در محتوای وب شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *