وب نید نید وب |کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت فروشگاهی , بازاریابی آنلاین

راهنمای مبانی بازاریابی به صورت گام به گام

مقاله راهنمای مبانی بازاریابی به صورت گام به گام به تعداد ۴ مورد است که در مورد کسب و کار نوشته شده است.

 

۱ – اهداف خود را بشناسید

کی شما سعی می کنید؟ تو رفتی آنها چه شکلی هستند؟ آنها چه کار می کنند؟ آنها چه می خوانند؟ کجا میتوانی آن ها را پیدا کنی؟

اگر شما انجام راه های موثر خود را انجام داده اید، باید بتوانید به تمامی موارد فوق پاسخ دهید. اغلب صاحبان کسب و کار و حتی بازاریابان فکر می کنند اگر شما شبکه گسترده ای را انتخاب می کنید، به افراد بیشتری برسید، اما در مقابل، درست است.

هنگامی که خالص خود را گسترده می کنید، از دست دادن توانایی خود برای ساختن کارهای خود، خلق پیام خود و رسیدن به نقاط درد کسانی که به دنبال خدمت می گردید. بیشتر لزوما بهتر نیستند. مخاطبان خود را مانند پشت دست خود بشناسید.

چرا آنها چه چیزی را پیشنهاد می دهند؟ چرا آنها سوء استفاده خواهند کرد؟

بیایید بگوئیم که شما می خواهید دو زبانه باشید. شما هم همزمان انگلیسی و عربی نخواهید شد چون ممکن است هر دو را در سطح متوسط ​​یاد بگیرید.

شما بیش از حد احتمالا در هر دو عالی نخواهید بود زیرا شما تمرکز خود را به اشتراک می گذارید.

شما زمان تقسیم و دادن تنها نیمی از انرژی خود را به علت و نه به طور کامل تمرکز بر یادگیری زبان مانند آن بود که زبان دوم خود باشد .

تمرکز باریک شما را تقویت می کند و تاثیری را که می توانید در بازار داشته باشید تقویت می کند.

این مانند بازاریابی خود را به عنوان یک دکتر عمومی در برابر یک دکتر تخصصی در کار با کودکان است.

 

پیشنهاد : ۴ روش جهت غلبه بر چالش های بازاریابی برای همیشه

 

۲ – آموزش در مورد مزایای شما

اکنون که مخاطبان خود را می شناسید می توانید آنها را در مورد مزایا و ویژگی های خود آموزش دهید. شما می توانید به آموزش آنها در مورد اینکه چرا باید محصول یا خدمات خود را خریداری کنید تمرکز کنید.

شما سر و صدا را حذف کرده اید و می توانید به طور مستقیم با آنها صحبت کنید. شما می خواهید حرف آنها را بشنوید؟

چه می خواهید به آنها بگویید که چه چیزی را پیشنهاد می دهید؟ شما می خواهید آنها را در مورد کسب و کار خود به یاد داشته باشید؟

اگر شما در حال فروش محصولات به مصرف کنندگان هستید و از مزایا و صرفه جویی در هزینه آن صرف نظر کنید، می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید.

ترفندهای خود را آزمایش “تا چه چیزی” را انجام دهید؟ اگر چنین است، شما آماده حرکت به مرحله بعدی هستید.

 

پیشنهاد : چگونه کسب و کار اینترنتی خانگی شروع کنیم

 

۳ – دعوت قوی برای اقدام

اکنون هدف خود را شناسایی کرده اید و ویژگی های خود و یا مزایا را ذکر کرده اید. کار بزرگ! اکنون باید روی آنچه که چشم انداز شما را انجام می دهید تمرکز کنید. درخواست تماس چیست؟

اگر بر روی یک کمپین خاص متمرکز شوید، اهداف موفقیت این کمپین چیست؟

آیا می خواهید با آنها تماس بگیرید؟ آیا می خواهید آنها چیزی بخرند؟ آیا می خواهید آن محصولات را بفرستید و تحقیق کنید؟

در مورد انتظاراتتان روشن شود هنگامی که مسیر اقدام را که می خواهید آنها را شناسایی کنید، مطمئن شوید که از هر گونه موانعی که از آنها به دست می آید، برداشته اید.

مثلا:

آیا شماره تلفن شما به وضوح دیده می شود؟
آیا فرم پرس و جو شما کار می کند؟
آیا می توان آنها را از طریق تلفن، آنلاین یا در فروشگاه محصولات به راحتی خرید؟

تست فرایند شما می ترسید که چقدر دشوار است که بتوانیم انتظارات را برای تکمیل اقدام مورد نظر آماده کنیم. معامله آسان، بدون توجه به درخواست عمل. تحمل صفر برای موانع!

 

پیشنهاد : ۱۰ نمونه ایده کسب و کار اینترنتی برای کسب درامد آنلاین

 

۴ – اندازه گیری، نظارت، ورود، گزارش و یادگیری

اکنون که شما در کار قرار داده اید و آماده مبارزه در زندگی خود هستید، مطمئن شوید که پیشرفت را اندازه گیری و نظارت کنید.

از تلاش های خود بیاموزید؛ برای هر مبارزاتی که به دنبال آن است، مفید خواهد بود.

نتایج چه بود؟ آیا آنها انتظاراتمان را برآورده می کردند؟ اگر چنین است، چرا؟

اگر نه، چرا؟ پاسخ به این سوالات را بشنوید، پاسخها را درک کنید، مشخص کنید که چگونه می توانید مبارزات انتخاباتی را بهتر کنید، شناسایی کارهایتان.

این پاسخ ها را وارد کنید، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و کار کنید تا هر کمپین بعدی را بهتر کنید.

 

منبع : thebalance ترجمه شده در نید وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شمارنده

راهنمای مبانی بازاریابی به صورت گام به گام