وب نید نید وب |کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت فروشگاهی , بازاریابی آنلاین

۲۱ روش برای رونق دادن کسب و کار یا تجارت آنلاین

روشهای رونق کسب و کار اینترنتی و چگونه کار خود را به طور آنلاین و اینترنتی انجام دهیم و انواع شگردهای جهت فروش زیاد و راهکارهایی برای فروش بیشتر و نحوه بازاریابی موفق و طریقه روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر با ترفند های مناسب برای شما دوستان عزیز در قسمت زیر توضیح داده شده است

مهم نیست که چه روش ای را برای بازاریابی کسب و کار خود در وب انتخاب می کنید، تا زمانی که اطمینان حاصل کنید که ارزش بالا برای وب سایت خود را در طول مسیر این کار کسب می کنید و شما مجموعه ای از روش های بازاریابی را اجرا می کنید، در نهایت پاداش های خود را از نتیجه کسب و کار اینترنتی به دست می آورید.

۲۱ روش کسب و کاراینترنتی برای شما دوستان عزیز توضیح داده شده به ترتیب شماره در زیر .

 

کسب و کار

۱٫ ایجاد یک وبلاگ و ارسال محتوای با کیفیت بالا به طور مرتب.

واضح است که مهمترین راه کسب و کار شما در اینترنت، ایجاد یک وبلاگ است که شما می توانید به صورت مرتب مطالب خود را با کیفیت بالا ارسال کنید و به اشتراک بگذارید. این قطعا یک استراتژی بسیار طولانی است و را موفقیت آن یک شبه نیست، اما هر کارآفرین باید اهمیت این روش بازاریابی آنلاین را درک کند.

نه تنها ساخت یک وبلاگ قابل توجه در هر صنعت و یا کسب و کاری کمک می کند تا ترافیک را با به دست آوردن سود از گوگل، اما همچنین منجر به ایجاد قدرت می شود. اگر شما می توانید در کار یا برند خود قدرتمند شوید، توجه مشتریان، صاحبان رسانه ها و صاحبان کسب و کار را به خود جلب می کنید. این، به نوبه خود، مانند گلوله می ماند که قدرت بیشتری را ایجاد خواهد کرد و در نهایت، مقدار زیادی از دید و فروش را افزایش خواهد داد.

مرتبط: لینک های خارجی یا داخلی تفاوت در بین آنها چیست؟

۲٫ محتویات خود را در Medium و Quora قرار دهید.

اگر دنبال یک ترافیک اولیه هستید و دامنه نسبتا جدیدی دارید – کمتر از ۲ سال سن با کمترین قدرت ایجاد شده است – باید در بازاریابی محتوای خود در سایت هایی مانند Medium و Quora کار کنید. چگونه کار می کند؟ یک قطعه محتوا با کیفیت بالا را در وب سایت خود بنویسید. اطمینان حاصل کنید که آن کلیدواژهای محور، روشنگری، منحصر به فرد و ارزش زیادی را افزوده است. اطمینان حاصل کنید که هرچیزی که در مورد آن صحبت می کنید، به نوعی، شکل یا فرم به افراد کمک می کند.

هنگامی که این کار را انجام می دهید، یک مقاله دیگر را در یک سایت مانند Medium یا Quora بنویسید، همچنین اطمینان حاصل کنید که این کلمه کلیدی محور، روشنگری، منحصر به فرد و ارزش زیادی دارد. یک لینک از آن مقاله را با استفاده از یک کلمه کلیدی اولیه یا مرتبط به مقاله اصلی در سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. این بازاریابی محتوا نامیده می شود و این قدرتمند ترین روش برای به دست آوردن جذب در گواهینامه های گوگل است و در عین حال از طریق این سایت های مجاز نیز به مخاطبان و بازدید کنندگان بزرگ موجود می رسید.

۳٫ با دیگران در گروه ها یا شبکه های اجتماعی مانند LinkedIn ارتباط برقرار کنید.

گروه های LinkedIn یک راه عالی برای ارتباط سریع با دیگران در کارها و حرفه های شما هستند تا بتوانید پیام خود را گسترش دهید. شما می توانید محتویات خود را از طریق گروه های LinkedIn ارتقا دهید تا زمانی که به عنوان هرزنامه ای به آن نرسیده اید. قبل از تلاش برای رد کردن پیوندها، بهتر است که ارزش یک مکالمه یا بحث را اضافه کنید.

گروه های LInkedIn همچنین یک راه عالی برای تماس با افرادی هستند که ممکن است ارتباط متقابل با آنها نداشته باشید. شما می توانید هر عضو دیگری را در گروه بدون اتصال متصل کنید، که بسته به شرایط خاص می تواند یک دارایی بزرگ تبدیل شود. به اشتراک گذاری به روز رسانی اغلب در گروه، با مطالب با کیفیت ارزشمند مورد توجه قرار گیرید.

۴٫ از تبلیغات فیس بوک و صفحات فرود هدفمند استراتژیک استفاده کنید.

تبلیغات فیس بوک، در حالی که رایگان نیستند، فرصتی عالی برای رسیدن به آمار جمعیتی مناسب برای کسب و کار شما را ارائه می دهند. تا زمانی که مشتری خود را به خوبی می شناسید، می توانید از معیارهایی مانند منافع، موقعیت جغرافیایی، وضعیت تاهل، سن و بسیاری دیگر استفاده کنید تا مشتریان بالقوه را برای ارسال صفحات فرود هدفمند استراتژیک، همچنین به عنوان صفحات فشرده شناخته شوند.

آزمایش با استفاده از میکرو برای صرفنظر کردن از صفحه کپی و فشردن صفحه، بهترین پاسخ را برای رد مصرف کنندگان به قیف فروش خود دریافت می کند. ممکن است زمان زیادی را برای پیدا کردن مخلوط یا دستور العمل مناسب برای تبلیغ در یک پلت فرم مانند فیس بوک بیاورید، اما هنگامی که کمپین شما سودآور باشد، تنها کاری که باید انجام دهید، ادامه دادن به مقدار است.

۵٫ تاثیر اینستاگرام یکی از قدرت قدرتمندترین راه های بازاریابی اینترنتی است.

امروزه، با قدرت فراگیر رسانه های اجتماعی، شما می توانید لحظه به لحظه متوجه شوید که افراد در سراسر جهان از بین می روند. اما ما همچنین می دانیم که الگوریتم ها و دید ما در برابر ما کار می کنند، مخصوصا وقتی که ما صدها هزار یا میلیون ها پیرو را به دست نیاوریم.

برای رسیدن به این افراد، ما به تقویت کننده ها، کاربران قدرت و نفوذگران نیاز داریم تا پیام های ما را گسترش دهند. در حالی که این آزاد نخواهد بود، به شما اجازه می دهد دسترسی سریع به مخاطبین گسترده ای را در طرز تفکر خاص خود داشته باشید تا زمانی که اینستاگرام (Instagram) مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید پیام خود را گسترش دهید.

مرتبط: ۱۰ بازاریاب آنلاین برای پیروی از الهام و رشد

۶٫ ایجاد آموزش ویدئویی مفید در شبکه های مانند آپارات ، یوتیوب و…

شبکه های های اجتماعی مانند آپارات و یوتیوب یک منبع عالی برای بازاریابی کسب و کار شما در وب است. اگر چه در ابتدا برای ساختن مخاطبین خود ممکن است سخت باشد، اگر تمرکز خود را روی ایجاد آموزش های مفید ویدئویی تمرکز کنید، شما می توانید با این کار بازدید کنندگان زیادی را در وب سایت خود هدایت کنید.

آپارات یا یوتیوب یک منبع عالی برای آموزش می باشند زیرا شما می توانید برای هر فردی در فرمت آسان برای فهمیدن به افراد آموزش دهید. این که آیا شما در حال به اشتراک گذاری صفحه نمایش برای آموزش مهارت های دیجیتال، و یا چیزی را در دنیای واقعی گرفتن، فقط اطمینان حاصل شود که کیفیت ضبط و محتوای کلی بالا است. همچنین، مطمئن شوید یک لینک در داخل توضیحات را به محتوای مرتبط در سایت خود ایجاد کنید.

۷٫ ایجاد ارتباط با مشتریان خود از طریق بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ .

بازاریابی ایمیلی چیزی است که هر صاحب کسب و کار باید با آن روش کار کند، اما این روش آسان نیست. برای موفقیت در بازاریابی ایمیل، شما باید برای دریافت ایمیل های بازدید کنندگان باید به صورت رایگان محتوا و یا کتاب الکترنیکی آموزش های ارزشمند مورد نیاز بازدید کننده به صورت رایگان ایجاد کرد تا بتوان از طریق این روش ایمیل مخاطب را دریافت کرد . با آنها در ارتباط باشید. سپس، با استفاده از سیستم هایی نظیر Aweber، دریافت پاسخ، تماس دائمی یا Mailchimp، با آن استفاده کننده ارتباط برقرار کنید. با این حال، سعی نکنید در هر گوشه ای به فروش برسید. ابتدا جلب رضایت مشتری ، سپس روی فروش تمرکز کنید.

۸٫ از لیست انجمن ها یا مشاورین رجوع کنید.

سایت هایی مانند لیست انجمن و مشاور TripAdvisor یک راه برای تقریبا هر کسب و کار برای رسیدن به مخاطبان بسیار بالایی از مصرف کنندگان بالقوه ارائه می دهند. این سایت ها یک منبع عالی برای پیدا کردن هر کسب و کار محلی هستند، به شما این امکان را می دهد که مصرف کنندگان نظرات خود را بر اساس تجارب خود با شرکت خود ایجاد کنند.

اگر شما در حال فروش خدمات هستید، لیست انجمن را امتحان کنید. اگر شما در زمینه مربوط به سفر هستید، چرا در TripAdvisor لیست نکنید؟ نه تنها این پیوندها برای جستجوگرها مناسب است، بلکه به مخاطبان زیادی از مشتریانی که به دنبال محصولات یا خدمات در کسب و کار شما هستند، دسترسی خواهید داشت. وقت خود را برای ایجاد یک فهرست خوب، و مشتریان را در آنجا هدایت کنید تا نظرات معتبر را بر اساس تجربیات خود با شما ارسال کنید.

۹٫ ایجاد اعتماد مصرف کننده بر روی سیستم عامل هایی مانند Yelp و Trust Pilot.

یکی از مانع هایی است که صاحبان کسب و کار و متخصصان آن را متوقف می کنند. مردم تمایلی به اعتماد به کسب و کار ندارند، زیرا آنها دانش مستقیم و یا افرادی را که با آنها کار می کنند نمی دانند. واضح است که سایت هایی مانند Yelp می توانند از آن کمک یابند، اما سایت دیگری مانند Trust Pilot نیز می تواند باشد.

Trust Pilot و Yelp به طور خاص برای کمک به مصرف کنندگان در پیدا کردن شرکت مناسب برای کار، و شفافیت را با ارائه تجربه گذشته مشتریان با شرکت اختصاص داده شده است. این سایت ها برای بررسی های آنلاین بزرگترین در جهان هستند و باید برای کمک به ایجاد اعتماد با مصرف کنندگان بالقوه، قدرت بیشتری داشته باشند.

۱۰٫ استفاده از قطعه های غنی، AMP و FBIA.

اگر بخواهید با محتوا خود کشش بیشتری داشته باشید، می توانید از نکات ثروتمند، صفحات سریع صفحات (AMP) یا مقالات فوری فایرفاکس (FBIA) برای کمک به برخی از موارد ابتدایی استفاده کنید. قطعه های غنی به تعدادی از فرم های محتوا از جمله مقالات از طریق مشخصات AMP، کسب و کارهای محلی، موسیقی، دستور العمل، بررسی، تلویزیون، فیلم ها و فیلم ها اعمال می شود.

پلاگین های وردپرس وجود دارد که می توانید از جزئیات Schema.org با پلاگین ها برای AMP و FBIA استفاده کنید. به عنوان مثال، با توجه به تمرکز اخیر بر تلفن همراه توسط گوگل و فیس بوک، داشتن مقالات AMP و FBIA به شما مزیت های کوچکتری نسبت به کسانی که نمی دهند، افزایش می دهد و دید خود را در SERPs و در صندوق های خبری.

۱۱٫ با وبلاگ نویسان محبوب در زمینه کاری خود همکاری کنید.

رسیدن به وبلاگ نویسان محبوب در حرفه شما ممکن است راهی موثر برای کسب و کار شما در اینترنت باشد، به خصوص اگر ارزش چیزی برای افزودن به یکی از پستهای خود داشته باشید. اگر شما یک وبلاگ نویس محبوب پیدا کنید که اغلب درباره یک موضوع خاص که به طور مستقیم به خط کار شما مرتبط است بپردازد، چرا برای رسیدن به مشارکت و دستیابی به آن تلاش نمی کنید؟

راه بسیار خوبی برای این اتفاق این است که خدمات خود را به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان ارائه دهیم. واضح است که باید یک پس زمینه خوب در نوشتن داشته باشید و ممکن است دچار مشکل بشوید که یک وبلاگ محبوب که مایل است این کار را انجام دهد، بسیار دشوار خواهد بود، اگر شما در نهایت یک پست مهمان را امن کنید.

۱۲٫ به طور منظم در انجمن های تخصصی خاص شرکت کنید.

بسیاری از مردم تمام پست های استراتژی انجمن را برای جستجوگرها اشتباه گرفته اند. آنها خارج می شوند و لینک های هرزنامه را حذف می کنند، و آنها تعجب می کنند که چرا از انجمن ها بوت می شوند. شما نمیتوانید این کار را انجام دهید اگر جدی در مورد بازاریابی کسب و کار خود در اینترنت جدی هستید، هنگامی که شما یک انجمن خاص برای کار خود پیدا میکنید، یک محتوای مهمان اضافه میکنید و ارزش آن را بالا می برید قبل از اینکه سعی کنید بک لیک یا پیوند دریافت نمایید.

هیچکس کسی را دوست ندارد که به عنوان یک مهمان جدید به یک فروم دعوت شود و پیوندها یا لینک های به عنوان هرزنامه شروع کند. مجددا باید بیشترین کار را برای حداقل بازده اولیه انجام دهید. اضافه کردن ارزش با دیگران گپ بزنید پیشنهادات پاسخ به سوالات. فقط لینک های اسپم نیست لینک و بسایت خود را به امضای خود اضافه کنید پس از چند پست یا بعد از اینکه قوانین انجمن به شما اجازه می دهد این کار را انجام دهید، اما سعی نکنید افراد را در هر لحظه شدن و نوبت به سایت خود هدایت کنید. اگر شما این کار را انجام دهید، ممکن است که از طرف ادمین حذف شوید.

۱۳٫ ارائه محصول یا خدمات رایگان به مشتریان.

مطالعات تایید کرده اند که افراد احتمال بیشتری دارند چیزی را به صورت رایگان بپذیرند، چرا که آنها برای پرداخت اسمی به آن هزینه می کنند. بنابراین، چرا یک سرویس یا محصول رایگان برای مشتریان شما ارائه نمی دهد؟ شاید شما یک مشاوره رایگان ۱۵ دقیقه ای یا یک محصول ورودی که می خواهید آن را بفرستید ارائه دهید.

هر آنچه که شما ارائه می دهید، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس مشتری را تامین کنید تا بعدا بتوانید با آنها تماس بگیرید. اگر خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می دهید، به شما فرصت داده می شود تا مشتریان خود را به خدمات پرداخت شده خود ارتقا دهید. افراد بیشتر احساس می کنند که شما را وادار می کنند که فایل مورد نظر را به صورت رایگان نیز دریافت کنند.

۱۴٫ از سایت های فهرست کسب و کار مانند یاهو محلی و گوگل محلی استفاده کنید.

اگر شما در حال انجام یک کسب و کار محلی و به دنبال جذب مشتریان نزدیک به محل و یا ارائه برخی از خدمات حرفه ای هستید که به لحاظ جغرافیایی خاص، شما باید کسب و کار خود را در سایت های فهرست کسب و کار محلی مانند یاهو محلی و گوگل محلی را لیست کنید.

Google Local یک راه بسیار قدرتمند برای فهرست و تأیید اطلاعات کسب و کار شما، ارائه جزئیات عمومی مانند آدرس شرکت شما برای نمایش نقشه های Google، ساعت های فروشگاه و سایر اطلاعات مربوط به کسب و کار شما است. اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات را دقیق و به روز نگه دارید

۱۵٫ بهینه سازی یا seo وب سایت خود برای جستجوگرها.

واضح است که بهینه سازی سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط، جنبه مهم بازاریابی آنلاین شماست. با این حال، یکی از چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر کسب و کار شما جدید است – کمتر از دو سال – و شما قدرت و محتوای بسیار کمی را ساخته اید، قصد دارید رتبه بندی سختی را در بالا داشته باشید گواهینامه های گوگل برای هر کلمه کلیدی که رقابتی کمی دارد.

هدف این است که محتوای عالی را ایجاد کنید، بلکه اطمینان حاصل کنید که بهینه سازی صفحه وب سایت خود و خارج از صفحه سایت خود را بهینه سازی کنید. در حالی که این می تواند یک بحث بسیار طولانی باشد، توجه به چیزهایی مانند سرعت سایت شما، دارا بودن قابلیت امکان استفاده کننده از صفحات وب سایت از طریق تلفن همراه، متا توصیف، مشخصات پیوند، سطح خواندن، نقل قول از منابع، کیفیت محتوا، روشنگری و غیره. این بیشتر به یک مسابقه نسبت به یک اسکیت متصل است، بنابراین اگر در نتایج بسیار عظیمی مشاهده نکنید، در کوتاه مدت نترسید.

۱۶٫ گذاشتن یک مسابقه در بین بازدید کننده ها و دریافت برنده یک جایزه یا و …

چیزی را پیدا کنید که می توانید یک جایزه یا مسابقه با یک شرکت، گروه یا حرفه ای دیگر در زمینه خود داشته باشید. از ابزارهایی مانند LinkedIn و Facebook برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنید و یکی دیگر از شرکت های دوستداشتنی یا حرفه ای را که مایل به انجام یک جایزه یا تقدیر با شما هستند قرار دهید. همه چیز اینجاست که ارزش دوباره در چشم عموم را اضافه می کند.

۱۷٫ در یک کنفرانس حرفه ای یا در یک وبینار بحث کنید.

اگر شما در زمینه حرفه کار خود هستید، چرا در یک کنفرانس یا وبینار حرفه ای صحبت نکنید؟ البته، مذاکرات TED اولین پیشنهاد برای کنفرانس های حرفه ای خواهد بود، اما شما می توانید در تعدادی از انواع دیگر کنفرانس ها و یا حتی وبینارهای آنلاین صحبت کنید.

هنگامی که به بازاریابی آنلاین می آید، وبینارها یکی از قوی ترین ابزار برای فروش تقریبا هر چیزی به یک مخاطب بسیار جذاب است. و آن دسته از مخاطبان بزرگتر، بیشتر احتمال دارد که بتوانید محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید. در بلند مدت، این قطعا به شما در معرض قرار گرفتن در معرض قرار می دهد و به شما اجازه می دهد قدرت بیشتری را در طول زمان ایجاد کنید، و این یک قطعه نمونه کارآمد عالی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد، به ویژه در مورد مشاغل حرفه های حرفه ای.

مرتبط: چرا شما هنوز سخنران عمومی بزرگ (و ۵ چیز شما می توانید در مورد آن انجام دهید)

۱۸٫ برای انتشار اخبار مهم یا رویدادهای شرکت، از انتشارات خبر استفاده کنید.

انتشارات مطبوعاتی نمی خواهند شما پوشش رسانه ای فوری را به دست آورید. در حالی که برخی از متخصصان رسانه ها از رسانه هایی مانند «راهنما خبرنگار» یا حتی سایت های مطبوعاتی مانند روزنامه های پرستاری استفاده می کنند، شما احتمالا با انتشار یک خبر مطبوعاتی، هیچ نوع پوشش خبری ندارید.

با این حال، یک انتشار مطبوعاتی که به خوبی نوشته شده است و دارای پروفایل سالم می تواند به شما کمک کند به طور ناگهانی با جستجوگرها کمک کند، اما همچنین می تواند به شما اجازه دهد که اخبار مهم یا رویدادهای شرکت های مهم را به اشتراک بگذارید که بعدا می توانید آنها را فعالانه دنبال رسانه ها با استفاده از PR کانال ها و غیره باشد.

۱۹٫ امضای ایمیل مارکدار ایجاد کنید.

یکی از ساده ترین راه هایی که شما می توانید کسب و کار خود را آنلاین در بازار است با استفاده از امضای ایمیل مارک. پیوندها و هرگونه امتیاز احتمالی را که ممکن است شرکت شما مستقیما به امضای ایمیل شما بفرستد، قرار دهید. این کمک می کند تا به طور غیرمستقیم کسب و کار خود را به افرادی که با آنها در تماس هستید روزانه بفروشید.

شما همچنین لینک های رسانه های اجتماعی را در امضای ایمیل خود همراه با لینک های مرتبط با بخش های مهم بازاریابی شرکت – بروشورهای دیجیتالی یا بخش های خبری که از شرکت شما استفاده می کنند را شامل می شود. یک رهنمود کوچک یا یک جمله را در مورد کسب و کار و مأموریت آن نیز حذف کنید.

۲۰٫ اجرای قانون ۸۰-۲۰ برای شناسایی و به مشتریان با ارزش بالا.

قانون ۸۰-۲۰ یا اصل پارتو بیان می کند که ۸۰ درصد از نتایج حاصل از ۲۰ درصد تلاش ها است. در واقع، این تنها بخش کوچکی از آنچه ما انجام می دهیم، در واقع نتیجه می دهد. با این حال، این نیز مربوط به فروش است که بیان می دارد که ۸۰ درصد از درآمد شما از ۲۰ درصد از مشتریان شما می آید.

اگر شما می توانید شناسایی کنید که از کدام مشتریان درآمد بیشتری کسب می کنید، شما می توانید فروش خود را با ارسال پیشنهادات اضافی و تخفیفات برای سایر خدمات و محصولات، انجام دهید. اگر شما از سیستم پورتال برای ورود به سیستم استفاده می کنید . می توانید از طریق بازاریابی آنلاین خود به طور مستقیم به این مشتریان دسترسی پیدا کنید و محصول مورد را به فروش برسانید.

۲۱٫ ارسال عکس ها و فیلم ها با هشتگ های مرتبط در Pinterest، Flickr، Tumblr و Instagram.


تعدادی از سایت های دارای مجوز ارزش بالا دامنه وجود دارد که شما می توانید عکس ها و فیلم ها را برای ایجاد یک مطلب ارسال کنید. Pintrest، Flickr، Tumblr و Instagram برای اولین بار به ذهن می آیند. استفاده از هشتگ ها و توصیف های مربوطه به درستی دسته بندی آنچه که شما در مورد ارسال، و دنبال دیگران در حرفه و کار خود و ارسال کلمه های مرتبط با بازید بالا بوسیله هشتگ ها استفاده نمایید.

این تکنیک بازاریابی آنلاین نیست که شما از فروش فوری یا حتی ترافیک فوری دریافت می کند. زمان می برد اما تا زمانی که ارزش اضافه می کنید و در مورد آنچه که انجام می دهید، پرشور هستید، طی ماه ها و سال های آینده، آن ها را دنبال کنید. مطمئن باشید که نظر خود را بیان کنید، و به همان اندازه که ممکن است با پست های دیگران ارتباط برقرار کنید تا موفق و پیروز باشید.

 

 

‏3 دیدگاه در نوشته‌ی “۲۱ روش برای رونق دادن کسب و کار یا تجارت آنلاین

  1. اشتراک ها: 10 نمونه ایده کسب و کار اینترنتی برای کسب درامد آنلاین - نید وب

  2. اشتراک ها: ایده های کسب و کار 8 ساعته - نید وب

  3. اشتراک ها: چگونه کسب و کار اینترنتی خانگی شروع کنیم - نید وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شمارنده

۲۱ روش برای رونق دادن کسب و کار یا تجارت آنلاین